رئیس دانشکده دندانپزشکی شهیدبهشتی:

عدالت آموزشی باید به معنای واقعی در رشته دندانپزشکی برقرار شود/ دانشکده‌های دندانپزشکی را در سطح جهان مطرح کنیم

دالبند گفت: باید عدالت آموزشی به معنای واقعی برقرار شود و برای همه دانشجویان برنامه درسی به طور کامل اجرا شود

عدالت آموزشی باید به معنای واقعی در رشته دندانپزشکی برقرار شود/ دانشکده‌های دندانپزشکی را در سطح جهان مطرح کنیمبه گزارش  حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، دالبند رئیس دانشکده دندانپزشکی شهیدبهشتی در جشنواره دانشجویی نشاط با شعار فقط یک دندانپزشک نیستم، با اشاره به این این جشنواره به عنوان یک فرصت برای نشاط بیشتری دانشجویان گفت: باید  دانشجویان دندانپزشکی بتوانند در زمینه های مختلف پیشرفت داشته باشند، دندانپزشکی باید وقتی وارد جامعه می شوند با جامعه غریبه نباشند و پس از فارغ التحصیلی احساس کنند از خانه خود دور خواهند شد و دل تنگ دانشکده باشند.

دالبند در ادامه تاکید کرد: باید عدالت آموزشی به معنای واقعی برقرار شود و برای همه دانشجویان برنامه درسی به طور کامل اجرا شود و دانشجویان بتوانند یک دندانپزشک موفق و با نشاط باشند.

محمد بهناز نیز در بخش دیگری از این مراسم، هدف اصلی از برگزاری این جشنواره را تقویت جنبه های مختلف انسانی در تربیت دندانپزشکان عنوان کرد و گفت: در کنار آموزش علوم پزشکی، آموزش در زمنیه های دیگر نیز باید صورت گیرد تا توانایی هایی دیگر دانشجویان شکوفاشود.

لزوم حرکت به سمت دندانپزشکی دیجیتال

در ادامه مراسم  اجلالی، از اعضای هیئت علمی پیشکسوت دانشکده تاکید کرد: پایه هایی که برای این دانشکده طراحی شده است باید به دست شما دانشجویان تقویت و نگهداری بشود و تلاش شود که از ارزشهای این دانشکده کاسته نشود.

وی خطاب به مدیران و مسئولان دانشگاه، بر اهمیت آموزش تاکید کرد واز آنان درخواست کرد که توجه خاصی را به آموزش داشته باشند و آموزش را به سمتی ببرند که قابل قبول باشد.

اجلالی در ادامه به اهمیت دندانپزشکی دیجیتال تأکید کرد و افزود: نمی توان به گذشته برگشت و کارها را بر اساس گذشته انجام داد و باید سعی شود این دانشکده در سطح جهانی مطرح شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار