وان‌پلاس 6T مک‌لارن معرفی شد

شرکت وان‌پلاس طی رویدادی رسمی از نسخه خاص مک‌لارن پرچمدار خود یعنی 6T رونمایی کرد.

وان‌پلاس 6T مک‌لارن معرفی شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت وان‌پلاس طی شراکت خود با شرکت خودروسازی مک‌لارن گوشی خاص خود یعنی OnePlus 6T McLaren Edition را به صورت رسمی همراه با جایگزین فناوری شارژ Dash خود به نام Warp Charge 30 معرفی کرد. نسخه مک‌لارن OnePlus 6T نسخه‌ای فراتر از یک گوشی گران‌قیمت برای 6T است. اولین مسئله‌ای که توجه‌ها را به خود جلب می‌کند، حافظه آن است. این گوشی دارای حافظه رم 10 گیگابایتی است که با 256 گیگابایت حافظه ذخیره سازی همراه شده است. این گوشی همچنین دارای شارژر Warp با 30 وات قدرت است که داخل جعبه آن قرار دارد.

از نظر ظاهری، OnePlus 6T McLaren Edition دارای ظاهری ساده و همیشگی است که شبیه به Find X Lamborghini Edition شرکت اوپو به نظر می‌رسد. پنل پشتی نسخه مک‌لارن 6T دارای بدنه‌ای شیشه‌ای با الگوی فیبر کربن زیر خود است که زیر نور مستقیم نمایان خواهد شد. لبه‌های کناری و زیرین این گوشی هوشمند نشانه‌ای از شرکت مک‌لارن با رنگ نارینجی دارند که در زاویه‌های خاصی می‌درخشد. لوگوی مک‌لارن نور را به رنگ‌های مختلف می‌شکند.

وان‌پلاس 6T مک‌لارن معرفی شد

وان‌پلاس 6T مک‌لارن معرفی شد

فناوری شارژ Warp مانند خود گوشی تأثیرگذار است. شارژر داخل جعبه نسخه مک‌لارن 6T دارای 30 وات قدرت است و نیرو را از طریق یک سیم ضخیم نارنجی‌رنگ که در کنار آن قرار دارد، به باتری دستگاه منتقل می‌کند. شرکت وان‌پلاس ادعا کرده که 50 درصد شارژ باتری این دستگاه در عرض 20 دقیقه پر خواهد شد. نکته‌ای که هنوز مشخص نیست این است که آیا این شارژر می‌تواند OnePlus 6T معمولی را هم سریع شارژ کند یا خیر.

OnePlus 6T McLaren Edition دارای صفحه نمایش 6.41 اینچی AMOLED است که رزولوشن آن به 1080 در 2340 پیکسل می‌رسد. دوربین اصلی این دستگاه یک ماژول دوگانه دارد که یک لنز آن قدرت 16 مگاپیکسلی و دیافراگم f/1.7 دارد و دیگری هم قدرت 16 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 است. تراشه پردازنده این دستگاه مانند نسخه معمولی خود، Snapdragon 845 است و نکته جالب دیگر استفاده از حسگر اثر انگشت زیر صفحه نمایش آن به حساب می‌آید.

وان‌پلاس 6T مک‌لارن معرفی شد

وان‌پلاس 6T مک‌لارن معرفی شد

نسخه خاص پرچمدار وان‌پلاس از 13 دسامبر (22 آذر) در اروپای غربی و آمریکای شمالی به فروش خواهد رسید و قیمت آن به حدود 700 دلار می‌رسد. این فروش در تاریخ‌های بعدی به هند، چین و فنلاند خواهد رسید.

وان‌پلاس 6T مک‌لارن معرفی شد


بیشتر بخوانید: وان‌پلاس تاریخ رونمایی از مدل مک‌لارن 6T را مشخص کرد


انتهای پیام/

نسخه خاص مک‌لارن OnePlus 6T رونمایی شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.