همکاری وان‌پلاس و مک‌لارن برای تولید ObePlus 6T خاص

شرکت وان‌پلاس قصد دارد برای تولید یک مدل خاص از OnePlus 6T با مک‌لارن همکاری کند و آن را در دسامبر معرفی کند.

همکاری وان‌پلاس و مک‌لارن برای تولید ObePlus 6T خاصبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت چینی وان‌پلاس امسال در ماه پرترافیک اکتبر گوشی پرچمدار جدید خود، OnePlus 6T را معرفی کرد. این گوشی توانست عملکرد خوبی را از خود نشان دهد. در ابتدا، این گوشی توانست یک رکورد جهانی در گینس ثبت کند و نمرات بنچمارک این گوشی هم در سطح بالایی قرار گرفت. این گوشی در زمان معرفی تنها یک مدل داشت و هیچ مدل خاص یا بزرگی برای آن در نظر گرفته نشده بود.

به تازگی مشخص شده که این وان‌پلاس با پیروی از سنت دیگر شرکت‌های تولیدکننده گوشی‌های هوشمند به نام‌های لامبورگینی، فراری و طرح پورشه نام یکی دیگر از تولیدکنندگان خودرو را به حوزه تلفن‌های همراه اضافه کنند. این شرکت قصد دارد یک گوشی را با همکاری شرکت تولیدکننده ابرخودروهای جهان، شرکت انگلیسی مک‌لارن معرفی کند. صفحه تیزر این کمپانی در توئیتر یک تیزر حدید را منتشر کرده است که با اعلام تاریخ رونمایی 11 دسامبر (20 آذر) شکی را در این باقی نمی‌گذارد که این شرکت قرار است یک گوشی را با همکاری مک‌لارن معرفی کند. این در حالی است که در آدرس توئیت وان‌پلاس خوانده می‌شود که این گوشی قرار است McLaren 6T نامیده شود.

به نظر می‌رسد وان‌پلاس از درست کردن نسخه‌های سفارشی برای گوشی هوشمند خود خسته نشود. این شرکت قبلا هم برای پرچمدار وقت خود نسخه Star Wars و نسخه Avengers را به صورت سفارشی تولید کرده بود. McLaren 6T قرار است نام «سلام به سرعت» یا Salute to Speed را یدک بکشد. گفته می‌شود این گوشی نسخه خاص قرار است سرعت و عملکرد سریع همزاد معمولی خود را داشته باشد. هرچند این انتظار هم وجود دارد که کمی به میزان حافظه رم و ذخیره سازی آن اضافه شود که البته قیمتی مانند خودروی مک‌لارن هم خواهد داشت. رنگ خاص شرکت مک‌لارن برای معرفی خودروهای جدید خود، نارنحی است پس این شانس وجود دارد که همین رنگ برای McLaren 6T مورد استفاده قرار گیرد. باید صبر کرد تا چند هفته دیگر زمان رونمایی از این گوشی فرا برسد و همه این مشخصات به صورت کامل برملا شوند.

در ادامه می‌توانید تیزری را مشاهده کنید که شرکت وان‌پلاس برای گوشی خاص خود که با همکاری شرکت انگلیسی مک‌لارن ساخته، مشاهده کنید.


بیشتر بخوانید: نتایج آزمایش باتری OnePlus 6T از عملکرد بالای این محصول خبر می‌دهد


انتهای پیام/

وان‌پلاس برای تولید گوشی با مک‌لارن همکاری می‌کند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار