لحظه به لحظه با بورس؛

ریزش ۸۸۲ واحدی شاخص بورس در پایان معاملات امروز

شاخص بورس و اوراق بهادار در پایان معاملات با اُفت ۸۸۲.۸۷ واحدی به پله ۱۶۵ هزار و ۳۵۲ واحدی رسید.

بورسبه گزارش خبرنگار  بورس،بانک و بیمه  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، شاخص بورس و اوراق بهادار در آغاز معاملات با اُفت ۱۴۰.۶۳ واحد به پله ۱۶۶ هزار و ۹۴ واحدی رسید.

بر این اساس ارزش کل معاملات بورس تهران در آغاز معاملات از ۱۵۴ هزار میلیارد ریال فراتر رفت که طی ۶ هزار نوبت معاملاتی انجام شد.

نماد‌های پر بیننده معاملات امروز نماد فولاد، شپنا، کگل و فارس با روند نزولی و وتجارت، وبشهر و‌های وب با روند صعودی کار خود را آغاز کرد.

شاخص کل فرابورس در آغاز معاملات به پله دو هزار و ۷۱ واحدی رسید که براین اساس ارزش کل معاملات از ۲۱۳ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۶۷ میلیون سهم طی ۷ هزار نوبت معاملاتی است.

پایان معاملات با اُفت ۸۸۲ واحدی مواجه شد

شاخص بورس و اوراق بهادار در پایان معاملات با اُفت ۸۸۲.۸۷ واحدی به پله ۱۶۵ هزار و ۳۵۲ واحدی رسید.

بر این اساس ارزش کل معاملات بورس تهران در پایان معاملات از ۳ هزار میلیارد ریال فراتر رفت که طی ۱۲۵ هزار نوبت معاملاتی انجام شد.

نماد‌های پر بیننده معاملات امروز فولاد، فملی، فخوز، پارسان، شبندر و شتران با روند نزولی و فارس با روند صعودی به کار خود پایان داد.

شاخص کل فرابورس در پایان معاملات با اُفت ۶.۵۳ واحدی به پله ۱ هزار و ۸۵۱ واحدی رسید که براین اساس ارزش کل معاملات از ۵ هزار میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۹۸۲ میلیون سهم طی ۲۳۱ هزار نوبت معاملاتی است.

انتهای پیام/

برچسب ها: بورس ، اخبار اقتصادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار