دستگیری ۲ سارق و کشف اموال مسروقه میلیاردی در ماهنشان

فرمانده انتظامی شهرستان ماهنشان از دستگیری ۲ سارق حرفه‌ای منزل با ۶ فقره سرقت، و کشف اموال مسروقه به ارزش یک میلیارد ریال خبر داد.

دستگيری 2 سارق و کشف اموال مسروقه میلیاردی در ماهنشانبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، سرگرد هادی نوروزی  فرمانده انتظامی شهرستان ماهنشان در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع سرقت منزل و مغازه طی چند روز گذشته، تیم ویژه‌ای از کارکنان پلیس بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

نوروزی افزود: ماموران انتظامی شهرستان ماهنشان پس از بررسی سرقت‌های صورت گرفته، روز گذشته حین گشت زنی هدفمند، دو متهم را شناسایی و دستگیر کردند.

وی با اشاره به این که متهمان در بازجوئی‌های به عمل آمده با مشاهده ادله و مستندات پلیسی لب به اعتراف گشوده و به ۶ فقره سرقت منزل و مغازه اعتراف کردند بیان داشت: ماموران در بازرسی از منزل متهمان اموال مسروقه به ارزش بیش از یک میلیارد ریال کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ماهنشان به شهروندان توصیه کرد: در بسیاری از سرقت‌های انجام شده سهل انگاری مالباختگان محرز بوده که شهروندان ضمن توجه به هشدار‌های پلیس، هرگونه موارد مشکوک را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش دهند.
 
انتهای پیام/ن
 

سارق در دام پلیس ماهنشان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.