ثبت نام ۴ هزار خادم افتخاری حرم رضوی در آذربایجان شرقی

مسئول دفتر آستان قدس رضوی در استان آذربایجان شرقی از اعلام آمادگی ۴ هزار نفر خادم افتخاری حرم رضوی در این استان خبر داد.

ثبت نام ۴۰۰۰ خادم افتخاری حرم رضوی در آذربایجان شرقیبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، شاکری مسئول دفتر آستان قدس رضوی در استان آذربایجان شرقی گفت: ۴ هزار نفر در استان آذربایجان شرقی برای خدمت افتخاری در حرم رضوی در استان آذربایجان شرقی ثبت نام کرده اند.

وی افزود: روش کار در این ستاد‌ها خداجویی و بر وحدت وهمدلی بنا شده است و کسانی که در این کارمعنوی وارد شده اند همه آن‌ها دلشان با خدا و اهل بیت (ع) است.

مسئول دفتر آستان قدس رضوی اعزام نیازمندان به سفر مشهد مقدس، ترویج موقوفه ها، اطعام و اشتغال زایی را از امور مهم دفاتر آستان قدس رضوی در شهرستان‌ها برشمرد و ادامه داد: تاکنون ۲۰ دفتر نمایندگی در شهرستان‌های استان در زمینه‌های خادمیاران زیارت (زیارت اولی‌ها و زائران محروم) خادمیاران وقف و نذر، خادمیاران فرهنگی و آموزشی، خادمیاران اطعام و حمایت مالی ازمحرومین، خادمیاران ستادی، خادمیاران بهداشت و درمان، خادمیاران اردو‌های جهادی و فنی مهندسی، خادمیاران کارآفرینی و اشتغال آغاز به کار کرده اند.

شاکری عنوان کرد: کسانی که علاقه‌مند به عضویت در این طرح‌ها هستند می‌توانند با مراجعه به دفاتر آستان قدس با ثبت نام و کسب مهارت‌های لازم جهت ادامه کار همکاری کنند.

 

انتهای پیام/ش

۴ هزار خادم افتخاری حرم رضوی در آذربایجان شرقی ثبت نام کردند

برچسب ها: بهداشت ، درمان ، مشهد مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار