حجت الاسلام قندهاری گفت: دستاورد‌های انقلاب اسلامی به خوبی برای مردم تبیین نشده که وظیفه‌ی ما تبیین دستاورد‌های نظام برای همه‌ی مردم است.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، حجت الاسلام قندهاری رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان در این جلسه با اشاره به ویژگی‌های منحصر به فرد انقلاب اسلامی با سایر انقلاب‌ها در دنیا گفت: دستاورد‌های انقلاب اسلامی به خوبی برای مردم تبیین نشده که وظیفه‌ی ما تبیین دستاورد‌های نظام برای همه‌ی مردم است.

وی افزود: اکثریت مردم ایران انقلاب را ندیده اند و در شرایطی که فضای مجازی در حال تبلیغات بر علیه کشور ایران است وظیفه‌ی ما در آشنایی مردم با انقلاب و دستاورد‌های آن سنگین‌تر است.

قندهاری تصریح کرد: دشمنان نظام به دنبل سیاه نمایی و ناکارآمد نشان دادن نظام جمهوری اسلامی هستند و وظیفه‌ی ما نشان دادن دستاورد‌ها و کارآمدی‌های نظام جمهوری اسلامی ایران است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان اظهار داشت: وجود بیش از ۴۰ میلیون دانشجو در کشور و پیشرفت‌های علمی در کشور از دستاورد‌های نظام انقلاب اسلامی است که نباید از آن‌ها غافل شویم.

انتهای پیام / گ

برگزاری جلسه کارگروه بهداشت و درمان و سلامت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.