افزایش بخش‌های شهری اراک در صورت تصویب هیات وزیران

پیشنهاد تبدیل بخش مرکزی اراک از ۳ بخش به ۵ بخش مورد بررسی قرار گرفت.

افزایش بخش‌های شهری اراک در صورت تصویب هیات وزیرانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛  جلسه‌ای با حضور نمایندگان تقسیمات کشوری وزارت کشور، کریمی نماینده مردم در مجلس، بختیاری فرماندار اراک برگزار شدو دراین جلسه پیشنهاد تبدیل بخش مرکزی از ۳ بخش به ۵ بخش مطرح و مورد بررسی قرار گرفت .

کریمی نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی در این نشست گفت: از آنجایی که حجم کار‌ها در بخش مرکزی اراک و فرمانداری و بخشداری بسیار زیاد است و جمعیت این بخش رو به افزونی است و مردم نمی‌توانند از خدمات بهتر استفاده کنند پیشنهاد بخش شدن داوود آباد و قره کهریز به مرکزیت گوار را به وزارت کشور داده ایم که در صورت تصویب، این بخش به ۵ بخش تبدیل خواهد شد.

قائری و احمدی هم که از تقسیمات کشوری وزارت کشور میهمان این جلسه بودند بر بخش شدن این دو منطقه تاکید کرده و گفتند: گزارش بازدید‌ها و توانمندی‌های جمعیتی و جغرافیایی را به وزارت کشور مکتوب خواهیم کرد و امیدواریم پس از تصویب در وزارت کشور و هیات وزیران این موضوع محقق شود.

بختیاری فرماندار اراک هم گفت: امسال به صورت جدی این موضوع را از طریق استانداری فرمانداری و وزارت کشور پیگیری کرده ایم و برای مسئولان، توانمندی‌های اقتصادی-فرهنگی و جمعیتی مسجل شده است که امیدواریم حداکثر تا ابتدای سال آینده این منطقه به بخش تبدیل شود.

انتهای پیام/ج

بخش‌های شهری اراک به ۵ بخش افزایش می‌یابد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.