پاسخ رشیدپور به انتقاد علی مطهری از «حالا خورشید»:

مردم هرگز برای افزایش قیمت بنزین آمادگی ندارند؛ به اندازه کافی افزوده شده‌ایم

مجری برنامه «حالا خورشید» در صفحه اینستاگرامی علی مطهری، به انتقاد وی از این برنامه پاسخ داد.

از روزنامه گلایه کنید نه برنامه +تصویربه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، روز گذشته خبری به نقل از علی مطهری نماینده و نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در برخی از خبرگزاری ها و روزنامه ها منتشر شد. این خبر با عنوان  «احتمالاً مردم نیز با افزایش قیمت بنزین موافق هستند» در فضای مجازی هم منتشر شد و واکنش‌های بسیاری را به دنبال داشت.

در یکی از این واکنش‌ها صبح دیروز رضا رشیدپور مجری برنامه حالا خوشید شبکه 3 سیما در قسمت مروری بر روزنامه های ایران، پس از خواندن مطلب روزنامه وطن امروز که اظهارات مطهری را پوشش داده بود، با لحنی کنایه‌آمیز خطاب به مطهری گفت «آقای مطهری شما دیگر چرا؟»

پس از این ماجرا، علی مطهری در کانال تلگرامی و صفحه شخصی اینستاگرام خود رسانه‌ها و برنامه حالا خورشید را مورد نقد قرار داد و نوشت:

«شیطنت برخی رسانه ها درباره نرخ بنزین

در جلسه دانشگاه اصفهان به مناسبت شانزده آذر، در پاسخ به سئوال یکی از دانشجویان گفتم به خاطر جلوگیری از قاچاق بنزین بهتر است بنزین دو نرخی شود، مثلا تا هشتاد لیتر در ماه هزار تومان و از آن بیشتر مبلغی بالاتر. بعد گفتم حدس می زنم مردم هم موافق باشند چون به مصلحت کشور است.

اما برخی خبرگزاری های عوام فریب و فرصت طلب و نیز صدا و سیما در برنامه حالا خورشید خبر را از قول من به این صورت منتشر کردند: "حدس می زنم مردم موافق افزایش قیمت بنزین هستند." اینجاست که فرق یک رسانه متعهد با یک رسانه غیر متعهد آشکار می شود.»

از روزنامه گلایه کنید نه برنامه +تصویر

رشیدپور پس از انتقاد علی مطهری از برنامه حالا خورشید که این برنامه را رسانه غیرمتعهد و عوام‌فریب خوانده بود، در قسمت کامنت این پست انتقادی مطهری توضیح داد  این کار عوام‌فریبی نیست و خوانش تیتر یک روزنامه است و اگر مغایرتی با متن صحبت‌های مطهری وجود داشت، باید از روزنامه گلایه کند و نه اینکه از برنامه گلایه کند.

رشیدپور در پاسخ به مطهری نوشت:

آقای دکتر سلام. عرض ادب. من صبح امروز صرفاً تیتر روزنامه وطن امروز را خواندم. حضرتعالی که علاقمند و آشنا به رسانه هستید حتماً تصدیق می‌فرمائید که نام این کار عوام‌فریبی و یا فرصت‌طلبی و شیطنت نیست. بلکه خوانش تیتر یک روزنامه شناخته شده است که البته جزو بخش‌های همیشگی برنامه ماست. حال اگر مغایرتی با متن فرمایش شما وجود دارد باید از روزنامه گلایه بفرمایید و نه از برنامه. البته که به جد معتقدم درصد بسیار بالایی از مردم هرگز آمادگی اقتصادی برای افزایش قیمت بنزین و البته هر افزایش دیگری (!) ندارند. به اندازه کافی افزوده شده‌ایم. ارادتمند حضرتعالی هستیم. سربلند باشید

از روزنامه گلایه کنید نه برنامه +تصویر

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
-
ناشناس
۰۸:۴۱ ۲۲ آذر ۱۳۹۷
من فقط تعجب میکنم که مردم چرا با دست خودشون به همچین افرادی رای میدن وقتی نماینده و ریس جمهور که با رای مستقیم مردم انتخاب شده به فکر مردم نباشد آخه ما چرا به اینها رای دادیم
Iran (Islamic Republic of)
سیامک
۲۰:۳۳ ۲۱ آذر ۱۳۹۷
خود کرده را تدبیر نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۲ ۲۱ آذر ۱۳۹۷
له شدیم دیگه
دست از سرمون بردارید
آخرین اخبار