استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: ۷۴۰ میلیارد ریال تسهیلات برای طرح بازآفرینی شهری این استان اختصاص داده شد.

اختصاص ۷۴۰ میلیارد ریال برای بازآفرینی شهریبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، اقبال عباسی در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی چهارمحال و بختیاری، از اختصاص ۷۴۰ میلیارد ریال تسهیلات برای اجرای طرح بازآفرینی شهری در این استان خبر داد. 

وی افزود: ۳۷۰ میلیارد ریال از این مبلغ از سوی بانک‌های عامل و ۳۷۰ میلیارد ریال از سوی این ستاد تأمین شده است.

استاندار چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: این مبلغ برای ساخت یک‌هزار و ۸۵۱ واحد مسکونی در محلات و سکونتگاه‌های غیر رسمی و بافت فرسوده چهارمحال و بختیاری اختصاص داده شد.

عباسی گفت: در این طرح، به هر متقاضی واجد شرایط ۴۰۰ میلیون ریال تسهیلات با نرخ کارمزد ۴ درصد و ۶۰۰ میلیون ریال با سود ۱۸ درصد پرداخت می‌شود.

وی با تأکید بر پرهیز دستگاه‌های اجرایی از موازی کاری در اجرای طرح بازسازی واحد‌های مسکونی محلات و سکونتگاه‌های غیر رسمی استان ادامه داد: مشارکت شهرداری‎ها، دستگاه‌های خدمات رسان، ادارات راه و شهرسازی و میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری در اجرای این طرح مؤثر است.

عباسی، ساماندهی مناطق دارای ساخت و ساز‌های نادرست و غیر استاندارد، بازگشایی معابر، ایجاد فضای فرهنگی و ورزشی و ایجاد اشتغال در بخش مسکن را از دستاورد‌های اجرای این طرح برشمرد.

انتهای پیام/خ

بازسازی یک‌هزار و ۸۵۱ واحد مسکونی در چهارمحال و بختیاری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار