چرا جودوکاران ممنوع المصاحبه شدند؟

محمدرضا عمادی سرپرست فدراسیون جودو به ممنوع المصاحبه شدن ورزشکاران و مربیان این فدراسیون واکنش نشان داد.

واکنش سرپرست فدراسیون جودو به ممنوع المصاحبه شدن جودوکارانبه گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، با توجه به اینکه از روز شنبه ۲۴ آذر ماه ثبت نام از نامزدهای ریاست فدراسیون جودو آغاز می‌شود، روز گذشته دستورالعملی در این فدراسیون مطرح شد که از جامعه جودو خواسته بود پیش از مصاحبه با اصحاب رسانه با مسئولان فدراسیون هماهنگ باشند.

محمدرضا عمادی سرپرست فدراسیون جودو درباره ممنوع المصاحبه شدن خانواده جودو در گفتگو با خبرنگار ما بیان کرد: ما کسی را ممنوع المصاحبه نکردیم. با توجه به اینکه انتخابات فدراسیون نزدیک است و باید فضا را برای ثبت نام از نامزدها و انتخابات آماده کنیم از خانواده جودو درخواست کردیم تا از بیان صحبت‌های تخریب کننده خودداری کنند و در این مورد با فدراسیون هماهنگ باشند و بدون اطلاعات یکدیگر را تخریب نکنند.

او ادامه داد: در مورد مسائل فنی تیم ملی و یا عملکرد تیم در مسابقات مصاحبه کردن مشکلی ندارد. اما برخی از دوستان که در جایگاه اجرایی قرار دارند و یا برخی که در هیئت استان تهران مسئولیت دارند گاهی با الفاظ غیر حرفه‌ای یکدیگر را مورد مباحثه قرار می‌دهند و این مطالب را در رسانه مطرح می‌کنند و این دید را برای مخاطب ایجاد می‌کنند که در خانواده جودو همه با هم دعوا دارند و این برای جودو اصلا خوب نیست.

عمادی عنوان کرد: جودو امروز به آرامش نیاز دارد تا یک رئیس توانمند مانند درخشان هدایت این فدراسیون را بر عهده بگیرد و به همین دلیل است که ما از خانواده جودو خواستیم که فضا را برای جودو تلطیف کنند.

سرپرست فدراسیون جودو در پایان گفت: ما با مصاحبه کردن مخالف نیستیم و فشاری هم روی دوستان قرار ندادیم فقط تنها درخواست ما این است که یکدیگر را تخریب نکنند و اگر قصد صحبت درباره شخصیتی را دارند با ما هم مشورت کنند و بدون اطلاعات یکدیگر را در فضای مجازی تخریب نکنند.


بیشتر بخوانید:

ملایی: تاخیر در انتخابات فدراسیون جودو به تیم ملی لطمه می‌زند

دانشمند فرد دبیر مجمع عمومی فدراسیون جودو شد

معرفی سرپرست جدید نائب رئیسی جودو به وزارت ورزش و جوانان


انتهای پیام/

اظهارت عمادی درباره ممنوع المصاحبه شدن خانواده جودو

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
خالصی
۱۲:۳۲ ۲۲ آذر ۱۳۹۷
محمدرضا عمادی سرپرست فدراسیون جودو به ممنوع المصاحبه شدن ورزشکاران و مربیان این فدراسیون واکنش نشان داد!!!!!!!!!!!
مگه خودش ممنوع المصاحبه نکرده بود پس به چی واکنش نشان داده؟؟؟؟؟؟ واکنش در برابر کنش دیگران میباشد اینکه خودش بخشنامه کرده و در برابر خودش واکنش نشان داده؟؟؟؟؟؟؟//////
Iran (Islamic Republic of)
افضلی کریمی
۱۳:۰۰ ۲۳ آذر ۱۳۹۷
اینها مردم و جامعه جودو رو چی فرض کردند؟هر کسی ازبیرون جودو میچسبه به این ورزش نجیب دیگه ول کن نیست و دعوا راه میندازه تا خودش رو مستدام کنه و ادعا میکنه ما مبنای آرامش جودو هستیم . واقعا که !!
Iran (Islamic Republic of)
محسنی
۱۲:۱۸ ۲۲ آذر ۱۳۹۷
همه میگن این درخشان چکارها که نکرده اونوقت این آقای عمادی که برای سرپرستی مدیون اوست دایم ازو تعریف و تمجید میکنه
آخرین اخبار