افتخار ما خدمت به خانواده معزز شهدا و ایثارگران است

فرماندار چادگان گفت: افتخار ما خدمت به خانواده معزز شهدا و ایثارگران است و دیدار با خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران برای مسئولان روحیه‌بخش و موجب پشت‌گرمی، تلاش و فعالیت بیشتر است.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،امیر سرتیپ دوم خلبان علی عفیف فرمانده پایگاه چهارم هوانیروز اصفهان  امروز طی سفری به شهرستان چادگان به همراه فرماندار، مدیر بنیاد شهید شهرستان و جمعی از مسؤولان ضمن حضور بر مزار شهیدان با خانواده‌های ایشان دیدار کردند.

مسؤولان با خانواده معظم شهیدان علی و جواد اسکندری در روستای انالوجه در بخش مرکزی، خانواده شهید محمد برونی در روستای درک آباد در بخش چناررود، و‍ دیدار با جانباز سرافراز علی اله‌دادی در محله سمندمان شهر چادگان دیدار و به گفت‌وگو پرداختند.

در این دیدارها فرمانده هوانیروز گفت: حماسه‌ها و نبردهای فرزندان شما درنبرد با دشمنان اسلام و پیروزی رزمندگان در برابر دشمنان ماندگار است.

وی ضمن گرامیداشت یاد شهید از حماسه‌ها و نبردهای شهدا قدردانی کرد و گفت: در تمام لحظه‌ها، حماسه‌ها، شهادت‌طلبی و پیروزی رزمندگان در برابر حق علیه باطل شما با شهدا همراه بودید، باهم حماسه آفریدید و باهم برای رسیدن به پیروزی در برابر دشمنان آماده شدید.

علی استوار نیز در این دیدار با تجلیل از صبر، ایثار و فداکاری‌های خانواده معظم شهیدان، جانبازان و ایثارگران گفت: شما خانواده شهدا، فرزندان برومند خود را در زمانی که کشور به آن‌ها نیاز داشت در راه اسلام و انقلاب تقدیم کردید و این اجری بی‌پایان در نزد خدای متعال دارد.

فرماندار چادگان افزود: افتخار ما خدمت به خانواده معزز شهدا و ایثارگران است و دیدار با خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران برای مسئولان روحیه‌بخش و موجب پشت‌گرمی، تلاش و فعالیت بیشتر است.

 

انتهای پیام/م

 

دیدار فرمانده هوانیروز اصفهان با خانواده شهدا

برچسب ها: ارتش ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار