مدیرعامل شرکت آرافن گفت: واحد تولیدی پمپ های هیدرولیک دنده ای کشور با اشتغال 250 نفر توانسته 30 درصد از محصولات را به خارج از کشور عرضه و از خروج ارز جلوگیری کند.

عرضه 30 درصدی پمپ هیدرولیک به خارج از کشور / واحد تولیدی در نایین از خروج ارز جلوگیری نمودمحمد علی مفیدی مدیرعامل شرکت آرافن در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت : این واحد تولیدی از سال 1377 موفق شده فعالیت خودش را در زمینه ابزارها و لوازم هیدرولیکی برای اولین بار در کشور شروع کند که خدمات و محصولات مربوط به آن امروزه در صنایع راه سازی ، کشاورزی ، معادن و... مورد استفاده قرار گرفته است.

وی افزود: بیشترین محصولات فرمان هیدرولیکی در زمینه راه سازی ، کشاورزی و صنعت و معدن تولید می شود.

مدیرعامل شرکت آرافن گفت : واحد تولیدی پمپ های هیدرولیک دنده ای کشور با اشتغال 250 نفر توانسته 30 درصد از محصولات را به خارج از کشور عرضه و از خروج ارز جلوگیری کند.

وی خاطر نشان نمود : دقت ، نظارت و کیفیت باعث شده که محصولات شرکت در مقابل سایر محصولات واحد های خارجی قرار بگیرد و از خروج ارز از کشور جلوگیری کند.

پمپ هیدرولیک دنده ای سری PL این واحد تولیدی برای مصارف مختلفی چون ماشن آلات کشاورزی از جمله کمباینر ، تراکتور فیات ، تراکتور MF و ... و مصارف صنعتی برای استفاده در پاورپک های هیدرولیک مورد استفاده قرار می کیرد.

انتهای پیام/ب

عرضه 30 درصدی پمپ هیدرولیک به خارج از کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار