افزایش راندمان حوزه دامپروری در اردبیل/عشایر از تسهیلات ویژه بهره‌مند می‌شوند

مدیر کل امور عشایری استان اردبیل گفت: 132میلیارد و 250 میلیون ریال تسهیلات بانکی با هدف حمایت از تولیدات بخش دامپروری به عشایر اختصاص یافته که با همکاری بانک کشاورزی استان نسبت به پرداخت آن اقدام می گردد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ معرفت آذری افزود: این تسهیلات برای تامین نهاده های دامی و اجرای طرح زنجیره گوشت و ارتقاء راندمان تولیدات دامپروری به عشایر پرداخت می گردد.

وی بیان کرد: زندگی عشایری یک زندگی سراسر تلاش است و هر چادر عشایری یک کارگاه تولیدی محسوب شده و حمایت از این قشر زحمتکش ضروری است.

مدیر کل امور عشایری استان اردبیل از ایجاد نمایندگی در شهرستانهای سرعین و کوثر خبر داد و گفت: طبق پیگیری های انجام شده با ایجاد نمایندگی در این شهرستان ها موافقت گردیده و پس از ابلاغ ، این نمایندگی ها با هدف ارایه خدمات بهتر به عشایر ایجاد خواهد شد.

آذری افزود: عشایر بیشتری در شهرستان سرعین و کوثر مستقر است و از همین رو ارائه خدمات به آنها با افتتاح این مراکز سهولت و سرعت بیشتری پیدا می کند.

وی ادامه داد: عشایر استان اردبیل از 2 ایل شاهسون با 93.4 درصد جمعیت و قره ‌داغ با 1.5 درصد جمعیت و 2 طایفه مستقل شاطرانلو با 3.8 درصد جمعیت و فولادلو با 1.3 درصد جمعیت در قالب 15 هزار خانوار و بیش از 80 هزار نفر جمعیت تشکیل شده است.

انتهای پیام/س

افزایش تولیدات دامپروری با حمایت از جامعه عشایری در اردبیل

برچسب ها: عشایر ، دامپروری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.