سرعت تقریبی یک هواپیما هنگام فرود چقدر است؟ +فیلم

در این مطلب سرعت تقريبى یک هواپيماى مسافربرى در هنگام فرود را برحسب كيلومتر بر ساعت مشاهده خواهید کرد.

سرعت تقریبی یک هواپیما هنگام فرود چقدر است؟ + فیلم//به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بشر از دیرباز  آرزوی پرواز کردن را در سر داشت. سرانجام این آرزو با اختراع هواپیما توسط برادران "رایت" محقق شد. ارویل و و ویلبر رایت  اولین هواپیمای قابل کنترل موتوردار و سنگین‌تر از هوا  را در تاریخ ۱۷ دسامبر ۱۹۰۳ ساختند و گام مهمی در تحقق رویای پرواز بشر برداشتند.

از زمان ساخت نخستین هواپیما تاکنون شکل آنها تغییر بسیاری کرده و به علاوه انواع مختلف هواپیماها از جمله هواپیمای جنگی، مسافربری و باربری ساخته شده است. 

یکی از این نوع هواپیماهایی که کاربرد زیادی دارد، بدون شک هواپیمای مسافربری است. این هواپیماها قادرند تا مسافران را از نقطه‌ای به نقطه دیگر در جهان حمل کنند. البته سرعت حرکت در آسمان و همچنین سرعت فرود  این نوع هواپیما با یک هواپیمای جنگده بسیار تفاوت دارد. شاید برای شما جالب باشد که سرعت تقریبی یک هواپیمای مسافربری را در هنگام فرود بدانید. در ادامه مطلب در یک ویدئو سرعت تقریبی یک هواپیمای مسافربری را مشاهده خواهید کرد.

انتهای پیام/

سرعت تقریبی یک هواپیمای مسافربری حین فرود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۹ ۲۵ آذر ۱۳۹۷
اگه چار پنج کیلومتر این باند فرودگاها رو طولانی تر کنن موقع بلند شدن و نشستن اینقد به مردم شوک و تکون وارد نمیشه و دل و رورده شون نمیاد تو دهنشون