نماینده ولی فقیه در گلستان گفت: مسئوالان با عاملان گرانی در بازار قانونی و هر چه سریع تر برخورد کنند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در گلستان در خطبه های نماز جمعه گفت: قیمت های اجناس در بازار بسیار گران و رها شده است هر کس هرطوری که دوست دارد قیمت می دهد باید فکری به حال این قیمت ها کرد.

 

وی افزود:این موضوع خطرناک است دشمن ما همین را می خواهد و تحریم ها و کارهای دشمن در همین راستاست همه باید دست در دست هم دهیم تا  مشکل گرانی حل شود.

 

وی ادامه داد: مسئولین استانی هم باید فکری برای این گرانی بکنند که واقعا برای مردم شکننده شده است.

 

آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در گلستان افزود: مسئولان و قوای کشور در تلاش هستند برای اصلاح بیشتر جامعه پس نباید کسی را زیر سوال برد دولت ،قوه قضاییه و مجلس همه تلاش می کنند.

 

وی همچنین در رابطه با کمک به همنوع گفت: به مردم وقتی کمک می کنید هیچگاه منت نگذارید و خداوند در قرآن فرموده پاداش بالایی برای شما دارم وقتی به همنوع خود یاری برسانید.

 

وی ادامه داد: خداوند مرگ و زندگی را آفریده و آخرش مرگ است پس برای چه چیزی خدا ما را آفریده گوهر وجود هر انسانی در این دنیا و این زندگی مشخص می شود.

 

آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در گلستان افزود:سعی کنید شرک را از دل بیرون کنید و توحید خالص را به دل بیاورید محبت دنیا را از دل بیرون کنید و حب خدا و آخرت  را در دل خود بیاورید.

 

انتهای پیام /ح

 

خطبه های نماز جمعه آیت الله نور مفیدی در گرگان

برچسب ها: احادیث ، نماز جمعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.