امام جمعه بندرعباس: سربلندی و پیروزی ملت ایران با مقاومت در برابر تحریم‌ها

امام جمعه بندرعباس گفت: ملت غیور ایران از تحریم‌ها هراسی ندارند و با استقامت خود راه عزت و سربلندی را انتخاب کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ،آیت الله نعیم آبادی نماینده، ولی فقیه در هرمزگان امام جمعه بندرعباس گفت: ملت غیور ایران از تحریم‌ها هراسی ندارند و با استقامت خود راه عزت و سربلندی را انتخاب کردند.

 خطیب جمعه بندرعباس افزود: استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا تلاش می‌کند از طریق اعمال تحریم‌ها مقاومت ملت ایران را بشکنند.

وی گفت: ملت غیور ایران هرگز زیر بار زور نمی‌روند و در برابر هر نوع توطئه و تحریمی می‌ایستند.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس با اشاره به اینکه تحریم‌ها موجب پیشرفت جمهوری اسلامی ایران شده افزود: امروز ساخت موشک با همت نیروی‌های متخصص نمونه بارزی از این پیشرفت است.

آیت الله نعیم آبادی با اشاره به۲۵ آذر روز پژوهش گفت: پژوهش جان دانش است و باید پژوهشگران را با تشویق و تامین امکانات مورد نیاز در راه دستیابی به موفقیت‌های علمی یاری کنیم.

وی فعالیت موسسات و افرادی که در مقابل دریافت وجه اقدام به نگارش رساله‌های علمی و تحصیلی می‌کنند را خطری برای پژوهش و علم برشمرد و خواستار مقابله و برخورد با آنان شد.
نماینده، ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس با تاکید بر جایگاه علمیحوزه و دانشگاه گفت: حوزه و دانشگاه باید با هم ارتباط تنگاتنگی داشته باشند.

آیت الله نعیم آبادی همچنین به روز جهانی «عاری از خشونت و افراطی گری» اشاره کرد وافزود: خشونت نتیجه‌ای غیر از خون ریزی ندارد و ایران اسلامی پرچمدار مبارزه با خشونت است.
انتهای پیام/ز

خطبه های نماز جمعه بندرعباس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۰ ۲۴ آذر ۱۳۹۷
شما حقوقت و بده به من . حقوق من واسه شما . بعد شما مقاومت کن منم مقاومت میکنم