باید همه امکانات را برای تقویت صدا‌و‌سیما به کار گرفت+ عکس

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در توئیتی به تهدید صدا و سیما برای قطع بودجه واکنش نشان داد.

باید همه امکانات را برای تقویت صدا‌و‌سیما به کار گرفتبه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سیدحسین‌ نقوی‌حسینی،  عضو کمیسیون امنیت‌ملی و‌ سیاست‌خارجی مجلس شورای اسلامی مطلبی را در خصوص حمایت و تقویت رسانه ملی در صفحه توئیتر خود منتشر کرد.

 عضو کمیسیون امنیت‌ملی با اشاره به اینکه رسانه ملی به تنهایی در برابر چند صد شبکه خارجی و رسانه‌های فعال مجازی و ماهواره‌ای ایستاده است، نوشت: صداوسیما یک دستگاه عادی نیست بلکه یک تکیه‌گاه برای منافع ملی کشور محسوب می‌شود و باید همه امکانات را برای تقویت آن به کار گرفت.

نقوی بر شفاف‌سازی بودجه سایر دستگاه‌ها تاکید داشته و افزود: باید صداوسیما را تقویت کنیم نه اینکه اعتباراتش را تضعیف کنیم و مجلس این کاهش اعتبارات را جبران کند.

عضو کمیسیون امنیت‌ملی در توئیتر نوشت:

چرا تا صداوسیما می‌خواهد یک واقعیت را منعکس کند این همه هجمه علیه آن صورت می‌گیرد که بودجه‌اش را قطع می‌کنیم! حدود یک ماه قبل بیانیه‌ای ناجوانمردانه توسط دولت در این رابطه منتشر شد که خجالت‌آور بود.

باید همه امکانات را برای تقویت صداوسیما بعنوان یک تکیه گاه برای منافع ملی به کار گرفت نه اینکه اعتباراتش تضعیف شود.

رسانه ملی به تنهایی دربرابر چندصد شبکه خارجی و رسانه‌های مجازی ایستاده است.اگر مردم واقعیت‌ها را از صداوسیما نبینند و نشنوند از BBC وکانال‌های عربستان می‌شنوند.

باید همه امکانات را برای تقویت صدا‌و‌سیما به کار گرفت

انتهای پیام/

برچسب ها: سیاسیون ، توئیتر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار