رسوایی جنجالی و جدید دختر خیابان انقلاب/ از پادویی برای جوجه اردک زشت تا خیانت در ازای دریافت پاسپورت +تصاویر


«شاپرک شجری‌زاده» یکی از همان معدود مزدوران پروژه هنجارشکنانه کشف حجاب و از جمله پادو‌های فردی مشهور به جوجه اردک زشت است که به کانادا رفته و با اخذ پناهندگی، مزد خوشخدمتی خود برای دشمنان مردم ایران را دریافت کرده است. این فرد معلوم‌الحال، اخیرا با حمایت یک سازمان ضدایرانی صهیونیستی به نام «یوآنی» به پارلمان کانادا رفته و طی سخنانی با وقاحت تمام، خواستار تحریم مردم ایران شده است.


به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، در زمستان سال گذشته، عده معدودی هنجارشکن، اقدام زننده و مغایر با عفت را در برخی خیابان‌های تهران، مرتکب شدند و برای خودنمایی و تبرج، اقدام به کشف حجاب کردند.

این افراد با پوشش نافرمانی مدنی اقدام به چنین رفتار غیر قانونی و غیر شرعی در ملا عام می‌کردند تا بتوانند از این طریق حساسیت موضوع را در بین جامعه بالا برده و با مظلوم نمایی برای خودشان طرفدار پیدا کنند و جنبشی ایجاد کنند، که البته مثل تمام پروژه‌های سال‌های اخیر، کسی به این افراد و اقدامات هنجارشکنانه شان اعتنایی نکرد و شکست دیگری در پرونده سازمان‌های امنیتی و ضد فرهنگی ثبت شد.

رسوایی جنجالی و تازه دختر خیابان انقلاب/ از پادویی برای جوجه اردک زشت تا خیانت در ازای دریافت پاسپورت

یکی از این افراد که ضد انقلاب در فضای مجازی سرمایه گذاری سنگینی روی آن کرد و تلاش داشت این فرد را بعنوان نماد جنبش اعتراضی به حجاب در ایران معرفی کند، فردی بود به نام شاپرک شجری زاده. در آن زمان عده ای هم در داخل کشور بودند که دانسته یا ندانسته در پروژه ضد انقلاب قرار گرفتند.

رسوایی جنجالی و تازه دختر خیابان انقلاب/ از پادویی برای جوجه اردک زشت تا خیانت در ازای دریافت پاسپورت

رسوایی جنجالی و تازه دختر خیابان انقلاب/ از پادویی برای جوجه اردک زشت تا خیانت در ازای دریافت پاسپورت

دستمزد ۲۳۱ هزار دلاری عنصر ضدانقلاب برای ترویج اباحه‌گری در ایران

بهمن ماه سال گذشته، یک سایت آمریکایی که ماموریت انتشار قرارداد‌های دولت آمریکا را بر عهده دارد، فاش کرد که «مسیح علینژاد» برای پیشبرد پروژه‌های هنجارشکنانه و ضدفرهنگی در ایران، مبلغ ۲۳۱ هزار دلار از دولت آمریکا دریافت کرده است. «مسیح علینژاد» عامل پروژه ضد فرهنگی آمریکا در تدارک اقدامات ضدایرانی و ضداسلامی، از جمله افراد فعال در بال و پر دادن به اقدام کشف حجاب در تهران بود که حمایت‌های زیادی از شاپرک شجری زاده انجام داد.

«شاپرک شجری‌زاده» در نهایت به کانادا رفت و با اخذ پناهندگی، مزد خوشخدمتی خود برای دشمنان مردم ایران را دریافت کرد.

رسوایی جنجالی و تازه دختر خیابان انقلاب/ از پادویی برای جوجه اردک زشت تا خیانت در ازای دریافت پاسپورت

شجری زاده، اخیرا با حمایت یک سازمان ضدایرانی صهیونیستی به نام «یوآنی» به پارلمان کانادا رفته و طی سخنانی با وقاحت تمام، خواستار تحریم مردم ایران شده است.

واکنش کاربران فضای مجازی به وطن فروشی عنصر تازه استخدام شده ضدانقلاب
وطن فروشی این فرد و اقدام ضدایرانی‌اش با واکنش اعتراض‌آمیز بسیاری از کاربران فضای مجازی مواجه شده است. این کاربران در پست‌های خود با یادآوری اقدام هنجارشکنانه شجری زاده و معدود همپالگانش در خیابان‌های تهران در زمستان سال گذشته، تاکید کرده‌اند که هدف تمام عناصر دون پایه‌ای نظیر او که علیه هنجار‌های پذیرفته شده و مقدس جامعه ایرانی، دست به اقدامات مذبوحانه می‌زنند، تنها و تنها ضربه زدن به مردم ایران است؛ شجری‌زاده در مقطعی در تهران مبادرت به اقدامی ضداخلاقی و ضدمردمی کرد و حالا در کانادا صریحا خواستار تحریم مردم ایران شده است.

رسوایی جنجالی و جدید دختر خیابان انقلاب/ از پادویی برای جوجه اردک زشت تا خیانت در ازای دریافت پاسپورت +تصاویر

تک تک شما که برایش کف زدید حالا همدست تحریم‌ها هستید

علی علیزاده از فعالان فضای مجازی در صفحه شخصی‌اش، در واکنش به اقدامات شنیع، عنصر دون پایه‌ای همچون شجری زاده نوشته است:

«ده ماه پیش روی سکوی برقی در تهران رفت؛ بواسطه شبکه‌های اجتماعی بمب خبری شد؛ فعالان زنان داخلی به او مشروعیت سیاسی دادند؛ به کمک BBC و منوتو و مسیح علی‌نژاد قهرمانسازی شد؛ از کشور خارج شد؛ تبدیل به چهره مشروعیت ساز تحریم‌ها شد؛ تک تک شما که برایش کف زدید حالا همدست تحریم‌ها هستید».


بیشتر بخوانید:از خوردن کف‌گیر فتنه‌گری به تَه خمره شامورتی‌بازی تا زن‌خانه‌دار ساده‌ای که دشمن درجه یک ایران از آب درآمد! +تصاویر


اشاره این فعال فضای مجازی به آن دسته از افرادی در داخل بود که سال گذشته برای عنصر معلوم الحالی، چون شجری زاده سینه چاک می‌کردند و در مقام توجیه و حتی تایید اقدام خلاف عفت عمومی وی و همپالگانش بودند. افرادی که از وابستگان یک طیف سیاسی در داخل هستند که در بزنگاه‌هایی، چون فتنه فرهنگی دهه ۷۰ و فتنه سال‌های ۷۸ و ۸۸ نیز ردپای آن‌ها در خوشخدمتی برای دشمن آشکار است.

تهاجم فرهنگی

تلاش دشمن برای ترویج اباحه گری و ولنگاری در جامعه ایران اسلامی، امری عیان است؛ از دهه ۷۰، مقام معظم رهبری به دستگاه‌های ذیربط در رابطه با «تهاجم فرهنگی» دشمن، گوشزد کرده‌اند؛ در همان مقطع عده‌ای که صاحب روزنامه‌های زنجیره‌ای بودند این هشدار را جدی نگرفتند؛ آن‌ها همان‌هایی هستند که در مقطع فعلی از عنصر دون پایه‌ای همچون شجری زاده و اقدام مفسده آمیزش حمایت کردند. این افراد حالا که شجری‌زاده پازل اقدامات ضدایرانی‌اش را با درخواست تحریم مردم ایران، تکمیل کرده است، باید پاسخ دهند که چرا هر جا ردی از فتنه اقتصادی و سیاسی و فرهنگی علیه مردم ایران است، نام و حمایت و گوشه چشم آن‌ها نیز به چشم می‌خورد.

بی تردید افرادی که در امر تهاجم فرهنگی دشمن خود را به تجاهل و غفلت زده‌اند یا خائن و همپیاله دشمن هستند و یا نادان‌اند که در هر دو صورت، اقدامات و مواضع شان، ضدمردمی و ضدانقلابی است.

مقام معظم رهبری در تاریخ ۱۷ اسفند ۱۳۹۶ در دیدار مداحان اهل‌بیت علیهم‌السلام، به موضوع تلاش عقیم دشمنان برای مقابله با حجاب اسلامی اشاره کردند و فرمودند:

من می‌خواهم مسئله‌ی حجاب را ذکر کنم و اشاره کنم: پول‌های زیادی خرج می‌کنند، فعّالیّت زیادی می‌کنند، صد‌ها رسانه را -از انواع و اقسام رسانه‌ها- به کار میگیرند برای اینکه بتوانند روی این نقطه‌ی حسّاس، [یعنی]نقطه‌ی هویّت مستقلّ فرهنگیِ زنِ مسلمان، اثرگذاری کنند؛ دشمنان ما واقعاً خودشان را در خارج از کشور [برای این کار]میکشند؛ از طُرق مختلف؛ حالا چقدر پول خرج میشود برای اینکه بتوانند این تلویزیون‌ها و این رادیو‌ها و این فضای مجازی و این سایت‌های اینترنتی را به کار بیندازند -مدام تبلیغ بکن، بگو، بگو، صد بار- که چه بشود؟ که نتیجه‌اش بالاخره این بشود که مثلاً فرض کنید چهار دختر فریب بخورند و در خیابان حجابشان را بردارند. این‌همه خرج، این‌همه زحمت، این‌همه فکر، پشت سر این کار است، دارند تلاش میکنند، [امّا]تلاششان عقیم است؛ نتیجه‌اش این است که چهار نفر -حالا چهار دختر در گوشه کناری- فریب بخورند یا انگیزه‌های گوناگونی پیدا کنند؛ بعضی‌شان هم ممکن است پول بگیرند -حالا من نمیدانم، نمیتوانم قطعاً بگویم- و این روسری را از سرشان بردارند یعنی مثلاً ما چه شدیم! نتیجه‌ی همه‌ی آن تلاش، خلاصه میشود در این نتیجه‌ی کوچکِ حقیر.

معظم‌له در ادامه بیاناتشان در همان دیدار فرمودند:

خب، تا اینجا مسئله‌ای نیست؛ [امّا]آنچه بنده را حسّاس میکند، این است که ناگهان شما می‌بینید از دهان یک گروهی از افرادی که جزو خواص محسوب میشوند، مسئله‌ی «حجاب اجباری» مطرح میشود؛ معنایش این است که یک عدّه‌ای نادانسته -حالا من میگویم نادانسته؛ ان‌شاءالله نادانسته است- همان خطّی را دنبال میکنند که دشمن با آن‌همه خرج نتوانسته است آن خط را در کشور به نتیجه برساند؛ همان خط را دارند دنبال میکنند؛ در بین این‌ها روزنامه‌نگار هست، در بین این‌ها روشنفکرنما هست، در بین این‌ها آخوند و معمّم هست. [میگویند]«امام که فرمودند: باید زن‌ها باحجاب باشند، همه‌ی زن‌ها را نگفتند»! حرف بیخود! ما بودیم آن‌وقت، ما خبر داریم؛ چطور این‌جور است؟ امام در مقابل یک منکر واضحی که به‌وسیله‌ی پهلوی و دنباله‌های پهلوی در کشور به وجود آمده بود، مثل کوه ایستاد، گفت: باید حجاب وجود داشته باشد.

منبع:میزان

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۲۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۵:۱۳ ۲۵ آذر ۱۳۹۷
کسانی که با ملایمت با این دختر برخورد کردند بیان جواب بدن...میبایست بدون مماشات و ملاحظه ای باهاش بشدت برخورد میکردند...مسئولین باید من بعد اگه شخص دیگه ای همچین کاری کرد بشدت باهاش برخورد کنند..
United States of America
ناشناس
۱۱:۴۹ ۲۵ آذر ۱۳۹۷
لااقل بایدبه خاطراین بی حجابی وبه تمسخرگرفتن حجاب،درملاء عام،حکم شلاقش رااجرامیکردندتا به این راحتی هابعدازاین بی عفتی وهنجارشکنی ازکشورخارج نشه
United States of America
ناشناس
۱۱:۴۹ ۲۵ آذر ۱۳۹۷
لااقل بایدبه خاطراین بی حجابی وبه تمسخرگرفتن حجاب،درملاء عام،حکم شلاقش رااجرامیکردندتا به این راحتی هابعدازاین بی عفتی وهنجارشکنی ازکشورخارج نشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۴۵ ۲۵ آذر ۱۳۹۷
خدایا دشمنان و مخالفان حجاب را در هر کجای ایران و جهان که باشند نابود و هلاک و به عذاب عظیم معذب کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۴۴ ۲۵ آذر ۱۳۹۷
عذاب جاودان و عظیم و الیم و سوزان آتش جهنم نصیب و قسمت شما دشمنان خدا و خلق خدا و دین خدا باد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۴۲ ۲۵ آذر ۱۳۹۷
خدایا هر کس در هر جای دنیا در ایران و خارج ایران با ایران و ایرانی و شیعه و اسلام و قرآن و دین و محمد و آل محمد ( ص ) دشمنی و عناد و مخالفت و مبارزه و ضدیت میکنه و خیانت و ظلم و جنایت میکنه و در حق مردم ایران ظلم و خیانت و جنایت و خباثت و شرارت و بدی و دشمنی میکنه و کافر و ظالم و منافق و گمراه و جنایتکار و خائن و بی دین و ایمان و بی اعتقاد و بی بند و بار و فاسد و فاحش و فاجر و جبار و متکبر و مستکبر و دشمن هست و آرامش و آسایش و راحتی و خوشی و شادی و رضایت و خوشبختی و سعادتمندی و آخرت به خیری مردم مسلمان و شیعه ایران و پیروزی و سر افرازی و قدرت و عزت و بزرگی اسلام و قرآن و ایرانی و ایرانی و شیعه رو نمیخواد خدایا به حق محمد و آل محمد ( ص ) به شدیدترین و بدترین و عظیم ترین و بزرگترین و بیشترین و دردناک ترین و هلاک کننده ترین عذاب ها و درد ها و بلا ها و بیماری ها و مصیبت ها و گرفتاری ها و بدبختی ها و ناراحتی ها و ناخوشی ها و به شدیدترین و بدترین عقوبت ها و مجازات ها و عذاب ها و درد ها در زندگی دنیا و آخرت دچار و مبتلاش کن و به شدیدترین و دردناک ترین عذاب ها هلاک و نیست و نابودش کن و به جهنم و درک اسفل السافلین واصلش کن الهی آمین
United States of America
ناشناس
۰۹:۵۵ ۲۵ آذر ۱۳۹۷
الهی عامین
United States of America
ناشناس
۱۰:۳۷ ۲۵ آذر ۱۳۹۷
الهی آمین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۲۱ ۲۵ آذر ۱۳۹۷
خدا ازش نگذره عذابشونو تو دنیا و آخرت زیاد کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۲۰ ۲۵ آذر ۱۳۹۷
آقا تو رو خدا تو رو امام زمان اگر مسلمون و مومن هستین اگر ادعاتون میشه منتظر ظهور امام زمان هستین جلوی این بی حجاب ها و بی حجابی ها رو بگیرید باهاشون برخورد و مقابله و مبارزه و مجازاتشون کنید اگر به خدا و اسلام و امام زمان و قیامت و آخرت اعتقاد دارید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۱۸ ۲۵ آذر ۱۳۹۷
اگر اینجا جمهوری اسلامی ایرانه و حکومت و دولت اسلامیه و اسلام حاکمه و قوانین و هنجار ها و دستورات بر طبق و اساس اسلام و قرآنه پس این افراد بی حجاب و کشف حجاب کننده در اون جایی ندارن و نباید وجود داشته باشن و باید دستگیر و مجازات بشن تا درس عبرتی باشه برای همه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۴۹ ۲۵ آذر ۱۳۹۷
سلام. آیا پیرمرد سمت راست این دختره، "اروین کاتلر" ملعون نیست که در جاسوسی های موسوم به سازمان محیط زیست هم نقش اساسی داشت؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۵۸ ۲۵ آذر ۱۳۹۷
من اگر قدرتی داشتم و میتونستم تمام این بی حجاب ها و کشف حجاب کننده ها رو اگر اصلاح و ارشاد و هدایت نمیشدن نیست و نابودشون می کردم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۵۶ ۲۵ آذر ۱۳۹۷
همشون باید اعدام بشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۵۶ ۲۵ آذر ۱۳۹۷
همشونو اعدام کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۵۶ ۲۵ آذر ۱۳۹۷
باید اعدام بشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۵۵ ۲۵ آذر ۱۳۹۷
اعدامشون کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۵۵ ۲۵ آذر ۱۳۹۷
فقط اعدام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۵۴ ۲۵ آذر ۱۳۹۷
همه دختر ها زن ها بی حجاب شدن خدا هدایتشون کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۵۴ ۲۵ آذر ۱۳۹۷
مرگ بر بی حجاب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۵۳ ۲۵ آذر ۱۳۹۷
مرگ بر بی حجابی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۵۳ ۲۵ آذر ۱۳۹۷
بی حجابی در ایران بی داد میکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۵۲ ۲۵ آذر ۱۳۹۷
از بی حجابی متنفرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۵۲ ۲۵ آذر ۱۳۹۷
از بی حجاب ها متنفرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۸ ۲۵ آذر ۱۳۹۷
باسلام خدمت همه دوستان از همه این اتفاقات باید در جهت رشد و بالندگی جامعه بهره برد و اون بدبخت ,نگون بخت بیشتر در چاه نادانی فرو رفت و تبدیل به بک فرد متعفن گردید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۹ ۲۴ آذر ۱۳۹۷
قیافشو انگار از قبر بیرون اومده ملت ایران به دلقکهای مثل تو میخندد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۲ ۲۴ آذر ۱۳۹۷
ظهور نزدیکه...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۷ ۲۴ آذر ۱۳۹۷
خدا ازت نگذره عفریته
Iran (Islamic Republic of)
خان
۲۰:۴۷ ۲۴ آذر ۱۳۹۷
حال که اون دختره جاسوس قسر در رفت . از این به بعد ما ملت خداپرست باید با چنین موضوعی برخوردکنیم یعنی اگر کسی کشف حجاب کرد جمع نشویم تماشا کنیم و بی تفاوت باشیم بلکه برخورد کنیم ابتدا امربه معروف واگر نشد همکاری با ماموران امنیتی برای دستگیری هنجارشکنان جاسوس . و خدا لعنت کند مسیح علینژاد فساد و جاسوس را
Germany
ناشناس
۲۰:۴۴ ۲۴ آذر ۱۳۹۷
بلاخره به آرزوش رسید معروف شد به هر قیمتی

بدبخت بیچاره
دیگه چرا برای مردم بد میخوای
مرگ بر ضد دین اسلام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۴ ۲۴ آذر ۱۳۹۷
از بی حجاب و بی حجابی متنفرم خدایا بی حجابان را هدایت و ارشاد وگرنه به شدیدترین درد و بلا و عذاب ها هلاک و نابود بفرنا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۳ ۲۴ آذر ۱۳۹۷
هیچکس ب فکر حل و فصل مشکلات و مسائل جوانان نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۲ ۲۴ آذر ۱۳۹۷
اگر جوانان میتونستن راحت ازدواج کنن کارشون به اینجاها کشیده نمیشد
United States of America
ناشناس
۱۵:۰۰ ۲۵ آذر ۱۳۹۷
گل گفتی.واقعا همینطوره. اگربرای پسران شغل بود اگرتوهراداره ای میرفتی به جای این همه خانم که اکثر مجردن اقایان سرکار بودند امکان خواستگاری رفتن وازدواج داشتن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۸ ۲۴ آذر ۱۳۹۷
خدا لعنتش کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۸ ۲۴ آذر ۱۳۹۷
قوانین ایران خیلی عجیبه اگر یک مردی بخاطر این بی حجابی ها و بی بند و باری ها مرتکب رابطه نامشروع و تجاوز بشه فوری اعدامش میکنن ولی این دختران و زنانی که علنی و آشکارا و تو انظار عمومی اقدام به کشف حجاب و بی حجابی و قانون شکنی و حرمت شکنی و هنجار شکنی میکنن و باعث گناه و آلودگی و فساد و فحشا و جرم و تجاوز و آسیب های اجتماعی میشن هیچگونه تعقیب و مجازاتی شامل حالشون نمیشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۴ ۲۴ آذر ۱۳۹۷
ننگ بر اینجور افراد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۴ ۲۴ آذر ۱۳۹۷
کار این بی خانواده ها و بی آبرو ها به جایی رسیده که علنی و آشکارا و با خیالت راحت و بدون ترس اقدام به کشف حجاب و تبلیغ و ترویج کشف حجاب و بی حجابی میکنن و هیچکسم کاریشون نداره اگر جلوی اینا رو نگیرن و قلع و قمعشون نکنن پس فردا دست به کارهای دیگه میزنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۱ ۲۴ آذر ۱۳۹۷
نباید به این بی حجاب ها اجازه ی جولان داد باید مجازات شن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۱ ۲۴ آذر ۱۳۹۷
تو رو خدا به این دخترا و زنها اجازه ی بی حجابی و هنجار شکنی و قانون شکنی ندین تو رو خدا با اینا برخورد کنین نذارید اینقدر راحت تو روز روشن تو مملکت اسلامی قانون شکنی کنن به حقوق مردم تجاوز کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۳ ۲۴ آذر ۱۳۹۷
حجاب نباید اجباری باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۵ ۲۴ آذر ۱۳۹۷
حجاب‌اسلامی‌باید‌اجبای‌باشه‌تا‌جامعه‌مون‌وسلامت‌روحی‌‌جامعه‌مون
سلامت‌بمونه‌
دین‌اکثریت‌اسلامه...قانون‌حجاب‌در‌اسلام‌احباریه
اگر‌اعتقادات‌مردم‌برایتان مهم‌نیست‌اگر‌عزت‌زنها‌برایتان‌مهم‌نیست
اگر‌جریحه‌دار‌کردن‌احساسات‌مذهبی‌میلیونها‌انسان‌برایتان‌مهم‌نیست‌
لا‌اقل‌اینقدر‌مردانگی‌داشته‌باشید‌که‌به‌‌رای‌اکثریت‌احترام‌بگذارید
جوانمردی‌وانصاف‌هم‌صفتی‌است‌هم‌زنانه‌وهم‌مردانه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۳ ۲۴ آذر ۱۳۹۷
چرا اینقدر بهش بها میدید.ما چه قدر دختر متعهد وباایمانو باکلاس داریم.که ای خود فروخته هاخاک پاشون هم نمیشن.........والا
Iran (Islamic Republic of)
جعفر
۱۹:۲۵ ۲۴ آذر ۱۳۹۷
این قبیل افراد هدف ازاین کارها راصرفا برای اخذپناهندگی ازکشورهای غربی انجام میدهندچون می داننددرشرایط عادی این کاربرایشان اصلامیسرنیست ولذا امثال مسیح علینژاد این زمینه رابوجودمی آورند که اینگونه افرادبتوانند باکشف حجاب که معادل مبارزه با حکومت دینی می دانند به آرزوی خودبرسند ولی بایدبدانندکه بدمعامله ای باآبرو وحیثیت خودمی کنند ودرآنجا به حقارت های بیشتری باید تن بدهند.
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۹:۱۰ ۲۴ آذر ۱۳۹۷
آدم مریض مریضه باید وزندانی وبعد اعدام می شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۸ ۲۴ آذر ۱۳۹۷
هنجار شکنان حداقل ممنوع الخروج بشوند که با وعده غربی ها دست به هر کاری نزنند
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۸:۲۸ ۲۴ آذر ۱۳۹۷
خیلی از افراد بی ریشه و بته که هیچگونه سواد و تخصص و هنری ندارند اغلب با ایجاد اینگونه ناهنجاریها و قانون شکنی ها قصد گرفتن اقامت در اروپا را دارند و از آنجا که از خانواده های اصیل و اصل نسب دار نیستند در آنجا نیز دنبال ضربه زدن به منافع ملت ایران هستند و لذا از مقامات انتظامی و قضایی استدعا دارم با اشد مجازات با هنجار شکنان برخورد کنند و مماشات نکنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۹ ۲۴ آذر ۱۳۹۷
چرا هیچ برخوردی باهاشون نمیشه
Iran (Islamic Republic of)
عاقل
۱۸:۱۶ ۲۴ آذر ۱۳۹۷
سلام.به نظر من اگه تو کشور یه سیستمی برای ازدواج راحتتر ایجاد کنند که جوانان به راحتی ازدواج کنند من فکر نکنم هیچکسی به این جور ادما توجه کنه چه برسه که بیاد از خبرهای مهم شه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۸ ۲۴ آذر ۱۳۹۷
حکم اعدام برای اونی که از بیت المال دزدی میکنه اول باید جلوی اونا رو گرفت وبعد این دخترو باید مجازات کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۱ ۲۴ آذر ۱۳۹۷
درسته درجه اهمیت امور متفاوته اما هرچیزی جای خودش رو داره.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۲ ۲۴ آذر ۱۳۹۷
مسئله مردم ایران فقر، بیکاری، گرسنگی و نومیدی از آینده و زندگیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۶ ۲۴ آذر ۱۳۹۷
آقا هیچ مسلمانی مخالف حجاب نیست 'دولت باید قیمت چادر روسری مقنعه شال را کنترل کند
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۴:۲۵ ۲۴ آذر ۱۳۹۷
لعنت بر تو.....بی وجود وطن فروش
United States of America
ناشناس
۱۵:۱۸ ۲۴ آذر ۱۳۹۷
دختره وطن فروش و خائن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۴ ۲۴ آذر ۱۳۹۷
آی اینگونه دختران باید مجازات شوند
Iran (Islamic Republic of)
م
۱۳:۵۳ ۲۴ آذر ۱۳۹۷
حجاب خوبه شکی نیست امن خودم عاشق حجابم
United States of America
جواد
۱۵:۱۹ ۲۴ آذر ۱۳۹۷
okاحسنت.... ok............
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۵ ۲۴ آذر ۱۳۹۷
من که با حجابم خیلی راضیم، درسته سخته ولی ارامش و پاکی ام رو حفظ میکنه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۱ ۲۴ آذر ۱۳۹۷
...... بر سرش دنیاشو به آخرتش فروخت .اینها بعدا" دم از وطن پرستی و مردم پرستی می زننن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۲ ۲۴ آذر ۱۳۹۷
البته من از تمام نیروهای انتظامی تشکر میکنم اگر اینا نبودند ما امنیت نداشتیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۹ ۲۴ آذر ۱۳۹۷
خداوندا دشمنان اسلام را نابود کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۹ ۲۴ آذر ۱۳۹۷
روز قیامت اینا چه پاسخی برای خدا دارند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۶ ۲۴ آذر ۱۳۹۷
اینا شرف ندارن و معنی وطن و غیرت نمیدونن چیه که یه مشت ادم بدبخت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۶ ۲۴ آذر ۱۳۹۷
اینا شرف ندارن و معنی وطن و غیرت نمیدونن چیه که یه مشت ادم بدبخت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۰ ۲۴ آذر ۱۳۹۷
اين دختر حتما ي آدم کم ظرفيتي بوده که گول خورده معمولا آدمهاي خانواده دار هيچ وقت دست به خطا نمي زنند حالا شده نوکر و خوش نشين بيگانه
ايران وطنم اي پاره طنم دوستت دارم و به چادرم افتخار مي کنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۳ ۲۴ آذر ۱۳۹۷
نیروهای. قیور و دلاور بسیج و سپاه باید به مانند همیشه و برای حفاظت از اسلام و خداوند این دختر خاعن رو با چوب و چماغ به راه راست هدایت می کردند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۰ ۲۴ آذر ۱۳۹۷
ارشاد نه چوب و چماق
Iran (Islamic Republic of)
healer
۲۲:۲۵ ۲۴ آذر ۱۳۹۷
الان مثلا میخواستی بسیج و سپاه رو خراب کنی...؟
-
علی
۱۳:۱۰ ۲۴ آذر ۱۳۹۷
خائن وطن فروش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۸ ۲۴ آذر ۱۳۹۷
امنیت برای دوام همه مردم و مملکت ها لازم ولازم اجراست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۳ ۲۴ آذر ۱۳۹۷
با بر هم زنندگان نظم و امنیت جامعه باید برخورد شدید شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۴ ۲۴ آذر ۱۳۹۷
با کسی که با روحیه جامعه بازی در می آورد و بی ادبی می کند باید با قاطعیت بیشتر برخورد کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۴ ۲۴ آذر ۱۳۹۷
خدا اخر عاقبت مون رو ختم بخیر کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۴ ۲۴ آذر ۱۳۹۷
خدایا بحق محمد و آل محمد صلوات الله علیهم اجمعین
هر آنکس که عامل دشمن است و هر آنکس که خائن به دین و کشور و خون شهداست اگرندانسته است او را هوشیار و پشیمان کن و اگر عالمانه خیانت می کند به طرز فجیع رسوا و ذلیل کن و مرگ ذلت بار عاجل نصیبش کن
اللهم عجل لولیک الفرج
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۷ ۲۴ آذر ۱۳۹۷
نیروی انتظامی باید بر اساس قانون با هنجار شکنان و کسانی که در اجتماع و خودرو هاشون حجاب رو رعایت نمی کنند برخورد کند
-
ناشناس
۱۲:۲۸ ۲۴ آذر ۱۳۹۷
نفس مردم از گرانی بند امده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۳ ۲۴ آذر ۱۳۹۷
آره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۰ ۲۴ آذر ۱۳۹۷
چه ربطی داشت ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۰ ۲۴ آذر ۱۳۹۷
اینهمه گران فروشی این همه تورم این همه خانوارهایی که از فقر در دارن نابود میشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۳ ۲۴ آذر ۱۳۹۷
چه ربطی به موضوع داشت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۳ ۲۴ آذر ۱۳۹۷
شکم گرسنه ی من و زن و بچه ام ربطش هست، حالا متوجه ربطش شدی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۹ ۲۴ آذر ۱۳۹۷
ربطش رو برین تو موضوع اقتصادی بنویسید نه اینجا.حالا خوبه پول نت رو داری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۰ ۲۴ آذر ۱۳۹۷
اینهمه گران فروشی این همه تورم این همه خانوارهایی که از فقر در دارن نابود میشن
Iran (Islamic Republic of)
ناصر
۱۵:۳۰ ۲۴ آذر ۱۳۹۷
اخه عزیر من هر سخن جایی و هر نکته مکانی دارد مسئله گرانی و وضع بد اقتصادی چه ربطی به این موضوع داره بنظر شما ها باید بخاطر وضع بد اقتصادی همه مفاسد و مشکلات کشور را باید کنار گذاشت هر چیزی به جای خود آخه یه خورده سنجیده و با انصاف حرف بزنیم بد نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۱ ۲۴ آذر ۱۳۹۷
منم با اقا ناصر موافقم آخه الان این حرف شما چه ربطی داشت به موضوع .
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۶:۴۶ ۲۴ آذر ۱۳۹۷
سخن اقا ناصر درسته
هر سخن جایی و زمان خاص خودش میخواد درسته مشکلات اقتصادی زیاد هست و ما هم باید اینو به گوش مسولین برسانیم ولی جای این سخن اینجا نبود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۰ ۲۴ آذر ۱۳۹۷
مرگ بر امریکا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۴ ۲۴ آذر ۱۳۹۷
مرگ بر گران فروش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۴ ۲۴ آذر ۱۳۹۷
بله این درسته
Iran (Islamic Republic of)
فر
۱۲:۰۶ ۲۴ آذر ۱۳۹۷
من با حجابی که انتخاب کردم احساس امنیت و خوبی دارم مگر حجاب چه اشکالی دارد که آنقدر با آن مشکل دارند عجیب است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۴ ۲۴ آذر ۱۳۹۷
احسنت بر شما،حجاب مشکلی نداره این حق انتخاب افراده که نادیده گرفته میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۶ ۲۴ آذر ۱۳۹۷
اگه مسئولین نیروی انتظامی همونجا این دختره رو با یک تیر خلاص می کشتند تا بقیه حساب کار دستشون بیاد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۵ ۲۴ آذر ۱۳۹۷
هر کشوری قانون داره و مردمی که اونجا هستند باید به قوانین احترام بگذارند و با بی قانونی باید از راه قانون برخورد بشه.در کشور ماهم داشتن حجاب براساس قانونه و باید حفظ بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۲ ۲۴ آذر ۱۳۹۷
دختره باید ممنوع الخروج میشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۵ ۲۴ آذر ۱۳۹۷
آره واقعا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۳ ۲۴ آذر ۱۳۹۷
شمایی که میگید باید این دختر رو با تیر زد از کجا این قانون را آوردی ؟ این چه تفکری برو توبه کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۴ ۲۴ آذر ۱۳۹۷
موافقم کاملا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۶ ۲۴ آذر ۱۳۹۷
بنده که عرض کردم باید این دختر رو همونجا با تیر خلاص می کشتند، این قانون رو از جایی درآوردم که این دختر وطن فروش قانون برداشتن حجاب از سر و به سر چوب زدن روسری رو درآورده، اون هم در پایتخت کشور شیعه
United States of America
ناشناس
۱۱:۲۹ ۲۴ آذر ۱۳۹۷
خدا ازش نگذره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۸ ۲۴ آذر ۱۳۹۷
به گور سیاه بره این دختره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۸ ۲۴ آذر ۱۳۹۷
به گور سیاه بره این دختره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۶ ۲۴ آذر ۱۳۹۷
مثلا اينجا مي موند ميرفت زندان خوب بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۷ ۲۴ آذر ۱۳۹۷
فقط اعدام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۳ ۲۴ آذر ۱۳۹۷
باید راهی زندان میشد تا آخر عمر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۴ ۲۴ آذر ۱۳۹۷
اگه قرار بود زندانی بشه که چجوری رفته؟
United States of America
ناشناس
۱۲:۵۱ ۲۴ آذر ۱۳۹۷
لذت می برم وقتی افرادی که برای کوچکترین اتفاقی حکم اعدام صادر می کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۳ ۲۴ آذر ۱۳۹۷
حبس ابد فقط
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۲ ۲۴ آذر ۱۳۹۷
☺☻☺☻☺☻ ☺☻☺☻☺☻☺☻
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۱ ۲۴ آذر ۱۳۹۷
چرا با صدها و هزاران بی حجاب دیگری که آزادانه و با وقاحت هر روز هنجارشکنی می کنند برخورد نمیشه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۴ ۲۴ آذر ۱۳۹۷
برخورد میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۵ ۲۴ آذر ۱۳۹۷
مرگ بر دشمنان اسلام
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۰:۴۳ ۲۴ آذر ۱۳۹۷
کسی که ریشه وبن نداشته باشه هرروزیک کاری می کنه که شیطان خوشش بیاد. وطن فروش و خائن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۷ ۲۴ آذر ۱۳۹۷
واقعا براش متاسفم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۵ ۲۴ آذر ۱۳۹۷
انشاالله در آتش جهنم میسوزه
Seychelles
سمانه
۱۰:۲۵ ۲۴ آذر ۱۳۹۷
ننگ بر وطن فروش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۲ ۲۴ آذر ۱۳۹۷
اینها یک مشت وطن فروش هستن که برای پول به هر کاری دست میزنن نه شرف دارن نه ابرو فقط یک مزدور هستن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۵ ۲۴ آذر ۱۳۹۷
قوه قضاییه باید اون دختر رو ادعدام میکرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۴ ۲۴ آذر ۱۳۹۷
در کشور قانون وجود دارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۴ ۲۴ آذر ۱۳۹۷
کسانی که امنیت کشور را برهم میزنند باید برخورد جدی ودر ملاعام مجازات شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۶ ۲۴ آذر ۱۳۹۷
احسنت