استاندار سابق سمنان:

هویت‌یابی دارالمرحمه را برای استان سمنان حفظ کنید

استاندار سابق سمنان گفت: سعی کردم همه استان را با یک چشم ببینم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سیدشهاب الدین چاوشی استاندار سابق سمنان در آئین تکریم و معارفه خود  با اشاره به سفر پرحاصل و روان رئیس جمهور به استان سمنان گفت: این سفر، اگر خوب و روان انجام شد، حاصل توجه آقای ناجی سرپرست استانداری بود که با ایجاد انسجام و وحدت آفرینی توانست بار استرس این سفر رسمی را کاهش دهد.

سید شهاب الدین چاوشی با ارائه گزارشی کوتاه از برخی خدمات انجام شده خود در دیار دارالمرحمه یادآور شد: آنچه از این استان به یاد دارم، خاطره میهمان‌نوازی دارالمرحمه و وصف تاریخی مردمان این سرزمین در افتخار میزبانی از زوار امام رضا(ع)بود، که در این استان پهناور سمنان دارالمرحمه هویت یابی شد، که امیدوارم پایدار بماند.

وی با اشاره به فلسفه هویت یابی این نام در استان سمنان تصریح کرد: حیف است استانی با این ویژگی‌های اصیل و تاریخی از این فرهنگ تاریخی دور بماند لذا آنرا توصیه می‌کنم این هویت یابی را پاس بدارید.

 استاندار سابق سمنان با تاکید بر وجود همنوایی و همدلی در استان، استاندار جدید را دارای سوابق متعددی دانست و افزود: امیدوارم استاندار تازه نفس با انرژی جدید بتواند استان پهناور سمنان را آنچه در شان این خطه است را ارتقاء دهد.

چاوشی در پایان ضمن قدردانی از همراهی و همدلی نماینده ولی فقیه در استان، مجمع علما و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، مسئولین قضایی و امنیتی استان، مدیران و آحاد مردم استان تصریح کرد: سعی کردم در طول این مدت همه استان را به یک چشم ببینم.

انتهای پیام / گ

چاوشی از سمنان رفت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار