دفاع وزیر خارجه بحرین از استرالیا

وزیر خارجه بحرین در اقدامی دیگر در تلاش برای عادی سازی روابط رژیم آل‌خلیفه با رژیم اشغالگر صهیونیستی، از تصمیم استرالیا در به رسمیت شناختن غرب قدس اشغالی به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی دفاع کرد.

دفاع وزیر خارجه بحرین از استرالیابه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از پایگاه اینترنتی شبکه تلویزیونی اللؤلؤة، وزیر امور خارجه بحرین در اقدامی دیگر که نشانه تلاش‌های رژیم آل خلیفه برای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی به شمار می‌رود، از اقدام استرالیا در به رسمیت شناختن غرب قدس اشغالی به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی دفاع کرد.

خالد بن احمد وزیر امور خارجه بحرین از مقامات استرالیا که به علت به رسمیت شناختن قدس غربی به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی با انتقادات زیادی مواجه شده اند، دفاع کرد.

خالد بن احمد در حساب کاربری خود در توئیتر با اشاره به محکومیت این اقدام استرالیا توسط اتحادیه عرب و نقض خطرناک حقوق بین الملل دانستن آن، نوشت «موضعی غیر مسئولانه (از طرف اتحادیه عرب). موضع استرالیا آسیبی به مطالبات مشروع مردم فلسطین وارد نمی‌کند.»

اسکات موریسون نخست وزیر استرالیا روز شنبه گفته بود کشورش رسما قدس غربی را به عنوان پایتخت اسرائیل به رسمیت می‌شناسد.

این اظهارات وزیر خارجه خانواده حاکم در بحرین در حالی بیان می‌شود که تلاش‌ها برای عادی سازی رژیم بحرین با رژیم صهیونیستی رو به افزایش است و آخرین آن‌ها نیز دفاع او از تهدیدات اسرائیل علیه لبنان به بهانه اقدام حزب الله در حفر تونل در مرز لبنان بود که گفته بود «(اسرائیل) به عنوان یک کشور حق دارد از خود دفاع کند.»

وزیر خارجه بحرین همچنین از مواضع بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در خصوص عربستان سعودی که آن را عامل تثبیت ثبات در منطقه دانسته بود، دفاع کرد.

وی گفته بود: «با وجود اختلافاتی که وجود دارد، اما آقای بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل موضعی روشن در خصوص اهمیت ثبات در منطقه و نقش عربستان سعودی در تثبیت این ثبات دارد.»

انتهای پیام/

تلاش رژیم آل‌خلیفه برای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار