آغاز مراسم اختتامیه جشنواره سفرنامه و خاطره نویسی رضوی

مراسم اختتامیه جشنواره سفرنامه و خاطره نویسی رضوی با حضور برازش مدیر عامل بنیاد بین المللی امام رضا(ع) آغاز شد.

مراسم اختتامیه جشنواره سفرنامه و خاطره نویسی رضوی با حضور سلیمانی دشتکی استاندار ایلام ، وبرازش مدیر عامل بنیاد بین المللی امام رضا(ع)خودآموز مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام  برگزار شد.

برازش مدیر عامل بنیاد بین المللی امام رضا(ع  در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام، گفت:سیاست ما در جشنواره بین‌المللی رضوی بر مبنای تمرکز زدایی و برنامه سازی در سراسر کشور است.

 مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام بیان کرد:630 اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد و نسبت به دوره های قبل با افزایش اثر و کیفیت محتوایی آثار مواجه بودیم.

خداداد ابراهیمی دبیر تخصصی جشنواره ملی سفرنامه و خاطره نویسی رضوی  اظهار کرد:تعداد آثار ارسالی از سوی نوجوانان به این جشنواره قابل تامل و ستایش است.

 بخشوده عضو هیئت داوران جشنواره ملی سفرنامه و خاطره نویسی رضوی با بیان اینکه خوشبختانه هر سال که از جشنواره رضوی می گذرد بر غنا و بار ادبی آثار اضافه می شود، گفت: قطعا تجربه ی نویسندگان و مطالعه و اطلاع رسانی درست در این زمینه موثر بوده است، علاوه بر کمیت آثار در بین اقشار متعدد، کیفیت سفرنامه ها و خاطره ها هم خوب است هرچند برای ارجمندی آثار می توان گامهای اساسی برداشت همچنین امسال خوشبختانه دوره های آموزشی خوبی برگزار شده که این کار باید گسترش یابد.

 

انتهای پیام/با

 

اختتامیه جشنواره سفرنامه و خاطره نویسی رضوی در ایلام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.