رئیس جمعیت هلال احمر مهاباد گفت: طرح امداد و نجات زمستانی این جمعیت در قالب چهار پایگاه در محور‌های مواصلاتی این شهرستان آغاز شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، رحمان مومن پور رئیس جمعیت هلال احمر مهاباد گفت: طرح امداد و نجات زمستانی این جمعیت در قالب چهار پایگاه با هدف افزایش ضریب ایمنی در محور‌های مواصلاتی این شهرستان آغاز شد.

مومن پور اضافه کرد: این طرح به مدت چهار ماه و تا ۲۰ فروردین سال آینده به منظور امدادرسانی به مسافران در محور‌های مواصلاتی از طریق سه پایگاه ثابت و یک پایگاه مشترک این جمعیت اجرا می‌شود.

وی اضافه کرد: طرح امداد و نجات زمستانی با توجه به شروع فصل زمستان و لزوم ایجاد ایمنی در راستای کاهش حداکثری حوادث جاده ای، مقابله با سرمازدگی، کولاک و یخبندان اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: در اجرای این طرح ۲۰ نفر از امدادگران جمعیت هلال احمر و جوانان عضو این جمعیت با تجهیزات کامل در پایگاه‌های امداد جاده‌ای مستقر و آماده امداد رسانی در حوادث جاده‌ای شده اند.

رییس جمعیت هلال احمر مهاباد اظهار داشت: امدادگران این جمعیت با استقرار در این پایگاه ها، خدمات امداد و کمک‌های اولیه، جستجو و نجات، رهاسازی مصدوم، اسکان اضطراری و تغذیه به آسیب دیدگان و در راه ماندگان را ارایه خواهند کرد.

جمعیت هلال احمر مهاباد دارای ۲ هزار و ۶۷ عضو در قالب ۱۷۹ امدادگر، یکهزار و ۵۸۸ نفر داوطلب و ۳۰۰ نفر در حوزه جوانان است.

منبع خبرگزاری ایرنا

انتهای پیام/ج

طرح زمستانی جمعیت هلال احمر مهاباد آغاز شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.