مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان نهاوند از تعویض 345 کنتور معیوب در این شهرستان خبرداد و گفت: در 8 ماهه امسال 312 انشعاب غیرمجاز در نهاوند شناسایی شده است.

شناسایی 312 انشعاب غیرمجاز در نهاوندبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، ابراهیم طاهری، مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان نهاوند به اجرای 30 و 50 درصدی پروژه تعویض شبکه آب آشامیدنی در روستاهای مهین آباد، ورامین سفلی، فاماسب اشاره کرد و افزود: در حال حاضر پیشرفت فیزیکی هر یک از پروژه‌های مذکور  30 تا 50 درصد است.

وی ادامه داد: در 8 ماهه سال جاری اصلاح و اجرای خط برق در 3 روستای وسج، زرین باغ، گراچغا نیز عملیاتی شد.

مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان نهاوند از اتصال چشمه به مخزن در روستاهای محمدآباد و گیان، جمع‌آوری شبکه قدیم در روستاهای دهفول و توانه و نصب حوضچه و شیر آلات در 6 روستای دهبوره، میانگران، وراینه، شعبان و زرین باغ خبر داد و گفت: همچنین در بازه زمانی مذکور آغاز عملیات اجرایی تصفیه خانه مجتمع گاماسیاب امکان پذیر شد که بازه زمانی تعریف شده 12 ماه با یک میلیارد و نیم اعتبار اولیه است.

طاهری به نصب شیرهای فشارشکن در5 روستای نهاوند، اشاره کرد و عنوان کرد: این اقدام در راستای مدیریت مصرف عملیاتی شد ضمن اینکه در بازه زمانی یاد شده رفع 520 مورد نشتی، تعمیر، تجهیزو نصب 42 مورد پمپ شناور، توسعه 2 هزار متر شبکه آب آشامیدنی، انجام 10 هزارو 100 مورد کلرسنجی نیز امکان‌پذیر شد.

وی همچنین به تعویض 345 مورد کنتور معیوب و شناسایی 312 انشعاب غیر مجاز اشاره کرد و گفت: از 312 انشعاب غیر مجاز تاکنون 84 مورد تبدیل به مجاز شده و مابقی در دست اقدام است.

انتهای پیام/ب

اجرای خط برق در 3 روستای همدان

برچسب ها: آب و فاضلاب ، برق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.