تعرض پسر فوتبالیست به دختر 17 ساله/ پنهان کاری مادر موجب جدایی او از همسرش شد

فوتبالیستی که متهم است به دختری ۱۷ ساله تعرض کرده و از وی صاحب فرزند شده است در جلسه دادگاه به قضات گفت: من قبول دارم که این طفل فرزند من است.

تعرض پسر فوتبالیست به دختر 17 ساله/ پنهان کاری مادر موجب جدایی او از همسرش شدبه گزارش  گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، این پسر ۲۱ ساله صبح دیروز در شعبه دوازدهم دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شد.

در آغاز جلسه دختر نوجوان به قضات گفت: حدود دو سال قبل با میثم در راه مدرسه آشنا شدم. عاشقش بودم. یک روز که از مدرسه بیرون آمدم تا به خانه بروم میثم و دوستش مرا سوار خودروی خود کردند و بعد دوست پسرم مرا به خانه‌اش برد و به من تجاوز کرد. مدتی بعد متوجه شدم باردارم. وقتی ۷ ماهه باردار بودم پدر و مادرم متوجه شدند و من مجبور به شکایت شدم. بعد از چند ماه فرزندم به دنیا آمد و میثم هم دستگیر شد، اما او مدعی شد من با پای خودم به خانه‌اش رفته‌ام و تجاوز را انکار کرد.

مهناز ادامه داد: وقتی بچه به دنیا آمد او را به بهزیستی سپردم، چون خانواده‌ام اجازه نمی‌دادند او را نگه دارم. چندی بعد هم متوجه شدم یک خانواده سرپرستی بچه‌ام را قبول کرده و او را به فرزند خواندگی برده‌اند.

در بازجویی‌ها نیز میثم منکر اتهام تجاوز شد و گفت: مهناز به خواست خودش با من ارتباط داشت و من به زور کاری انجام ندادم.
اما اگر مهناز از من باردار شده و این بچه مال من باشد، سرپرستی او را قبول می‌کنم.

به دنبال ادعای میثم، قضات دستور انجام آزمایش انتساب نسب را صادر کرده و قرار شد کودک که اکنون یکساله شده به دستور دادگاه به پزشکی قانونی منتقل شود. بدین ترتیب براساس گزارش پزشکی قانونی مشخص شد فرزند متعلق به میثم است.

در حالی که صبح دیروز شاکی و متهم در دادگاه حضور یافته بودند، زوج جوانی که سرپرستی کودک را پذیرفته بودند نیز در دادگاه حاضر شدند. اما زوج جوان وقتی صحبت‌های میثم را در مورد قبول کردن بچه‌اش شنیدند به شدت اعتراض کرده و با امتناع از پس دادن کودک به مهناز و میثم ادعا کردند ما این طفل را به سختی تحت سرپرستی گرفتیم و برای بزرگ کردن او زحمات زیادی کشیدیم. به‌هیچ وجه حاضر به برگرداندن کودک نیستیم.

از طرفی مادر مهناز هم که در جلسه دادگاه بود در اظهاراتش گفت: این رابطه شوم باعث شد من با پدر مهناز اختلاف پیدا کنم، چون بارداری دخترمان را پنهان کرده بودم، شوهرم به همین خاطر من را طلاق داد و باعث بهم خوردن زندگی‌مان شد.

میثم که عضو یکی از تیم‌های فوتبال جوانان است، درحالی که بازهم در برابر قضات اتهام تجاوز را انکار کرد، گفت: من رابطه با مهناز را انکار نمی‌کنم، اما هرگز این رابطه به اجبار نبوده است. اکنون هم برای پذیرفتن فرزندم مشکلی ندارم.

پس از پایان اظهارات طرفین ختم جلسه اعلام شد و قضات برای صدور حکم وارد شور شدند.

منبع: روزنامه ایران

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار جنایی ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار