خدمات رسانی موسسه ایثار به جانبازان و معلولان استان سمنان

مدیر موسسه فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار استان سمنان گفت: موسسه فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار استان سمنان رتبه برتر کشور را کسب و جام فیروزه ای را دریافت کرد.

خدمات رسانی موسسه ایثار به جانبازان و معلولان استان سمنانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، جابر حیدریان مدیر موسسه فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار استان سمنان گفت: موسسه ایثار استان به دلیل کیفیت در ارائه خدمات به خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران و هم افزایی مناسب با این قشر از جامعه موفق به کسب جام فیروزه‌ای شد.

وی افزود: این مجموعه در زمینی ۱۶ هزار و ۲۴۱ متر مربع با زیر بنای بیش از هزار متر مربع به جانبازان و ایثارگران خدمات درمانی و ورزشی ارائه می دهد. این موسسه دارای استخر، ۱۵ واحد اقامتی سه و چهار تخته با تجهیزات کامل و سالن پذیرایی با ظرفیت ۲۷۰ نفر است.

 مدیر مجموعه فرهنگی ورزشی ایثار گفت: خدمات این موسسه برای هفت هزار و ۷۹۰ جانباز پنج تا ۷۰ درصدی که در استان سمنان زندگی می‌کنند، رایگان است.

وی افزود: در طرح محسنین جانبازان ضایعه نخاعی به موسسه‌های نمونه کشور اعزام می‌شوند که در این میان سمنان، کردستان، فارس، مازندران و کرمانشاه، استان‌های برگزیده هستند.

حیدریان تصریح کرد: موسسه فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار استان سمنان در زمینه ورزش، بدنسازی، گفتاردرمانی، کاردرمانی، روان درمانی و فیزیوتراپی به عموم مردم و خانواده شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران ارائه خدمت می‌کند.

وی با بیان این که عموم مردم می‌توانند از تمام خدمات این موسسه استفاده کنند، اضافه کرد: موسسه فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار استان سمنان، بر اساس تفاهم نامه با اداره کل بهزیستی استان سمنان، به کودکان دارای معلولیت جسمی و حرکتی ارائه خدمت می‌کند.

به گفته وی، ظرفیت پذیرش کودکان معلول به منظور ارائه خدمات درمانی ۵۰ نفر است که اکنون ۳۰ نفر پذیرش شدند.

انتهای پیام / گ

جزئیات خدمات رسانی موسسه ایثار به جانبازان و معلولان استان سمنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.