نزدیک شدن شیء پرنده عجیب به خورشید! + فیلم

یک نظریه‌پرداز توطئه با استناد به یک ویدئو مدعی شد نزدیک شدن یک شیء پرنده عجیب به خورشید را ثبت کرده است.

نزدیک شدن مرموز شی پرنده عجیب به خورشید + فیلم// به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یک نظریه‌پرداز توطئه در یوتیوب با استناد به یک عکس که از خورشید تهیه شده، ادعای عجیبی را مطرح کرده است. " گریمریفار " که روز چهارشنبه با استفاده از یک وبسایت در حال رصد خورشید بود، ناگهان متوجه این یوفو شد. این وبسایت که به کاربر امکان مشاهده خورشید در لحظه را می دهد، این شیء عجیب را در مجاورت خورشید نشان می‌دهد. در ویدئویی که منتشر شده، این شیء در نزدیکی هاله دور خورشید دیده می شود.

این شی پرنده عجیب در بزرگنمایی بیشتر شبیه به یک عصا یا میله باریک به نظر می رسد. بنا بر ادعای این نظریه‌پرداز توطئه تجهیزات اندازه‌گیری این وبسایت نشان می داد که حتی اندازه این شیء پرنده از سیاره زمین نیز بزرگتر است. این ویدئو در تاریخ 10 دسامبر در یوتیوب منتشر شد و با واکنش برخی کاربران همراه بود.

یکی از کاربران در کامنتی نوشت: "من آدم شکاکی هستم اما واقعاً برایم عجیب است که این اشیاء پرنده چطور می توانند به خورشید نزدیک شوند." همچنین یکی دیگر از کاربران در کامنت دیگری نوشت: "این شیء میله مانند افقی بسیار بزرگ است."

گفتنی است؛ ماه گذشته نیز یک نظریه‌پرداز با استناد به یک عکس مدعی شد که یک گودال بزرگ را در خورشید پیدا کرده است.

انتهای پیام/

مشاهده یک شیء پرنده عجیب در مجاورت خورشید!

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار