سامع گفت:تابلو‌هایی که مشمول دریافت عوارض می‌شوند،تابلو‌های تبلیغاتی هستند و شهرداری از تابلو‌های راهنمایی و معرفی صنوف عوارضی اخذ نمی‌کند.

به گزارشگروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از قم،سید امیر سامع معاون خدمات شهری و امور اجتماعی شهرداری قم پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اسلامی شهر قم در سالن جلسات ساختمان شهید باکری با اشاره به پروژه بوستان هزار هکتاری در شهر قم عنوان کرد: این بوستان به عنوان یک پروژه مهم شهری دیده شده و بخش‌های فضای سبز، فرهنگی و تفریحی در آن پیش بینی شده است و بوستان زائر بین پارک کوهستانی و اراضی پردیسان است.

معاون خدمات شهری و امور اجتماعی شهرداری قم اضافه کرد: تابلو‌هایی که مشمول دریافت عوارض می‌شوند، تابلو‌های تبلیغاتی هستند و شهرداری از تابلو‌های راهنمایی و معرفی صنوف عوارضی اخذ نمی‌کند، البته تابلو‌هایی که طول و عرض آن‌ها به میزان مشخصی باشد.

وی ادامه داد: طراحی باغ گیاه شناسی در شهر قم به پایان رسیده است و به دنبال آغاز اجرای این پروژه هستیم، طرح‌های فضای سبز و تفریحی در مناطق بین میدان مفید تا منطقه پردیسان در حال اجرا است تا فضای سبز و فضای تفریح برای مردم شهر قم افزایش پیدا کند.

سامع با اشاره به اجرای مانور‌های مدیریت بحران در شهر قم یادآورشد: امروز مانوری برای آمادگی در بحران‌ها با حضور دستگاه‌های مختلف به مناسبت روز حمل و نقل در قم برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ح

تصویب اجرای پروژه بوستان ۱۰۰۰ هکتاری در شهر قم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار