سرپرست بیمه آسیا منطقه 2 کشور در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

42 میلیارد ریال غرامت به کسبه بازارچه خرم میدان ارتش اصفهان پرداخت شد

سرپرست بیمه آسیا منطقه 2 کشور گفت: 42 میلیارد ریال غرامت یکصد غرفه بازارچه جانبی خرم میدان ارتش اصفهان پرداخت شد.

 محمدشفیع برومند  در گفت و گو با  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،   افزود: از 120فروشگاه و غرفه این بازارچه یکصد فروشگاه آسیب دیدند و بیشتر کالاها و اجناس آن ها در این حادثه از بین رفت.
وی ادامه داد: ارزیابی ابعاد خسارت این بازارچه از ساعاتی پس از مهار آتش آغاز شد و بر اساس اعلام قبلی برای پرداخت غرامت ظرف 7 روز کاری این امر محقق شد.
این سرپرست بیمه گفت: این بازارچه از سال 86 تحت پوشش بیمه حادثه و آتش سوزی بود و از آن زمان تاکنون حادثه ای در این مجموعه رخ نداده بود.
برومند با بیان اینکه هنوز علت حریق در بازارچه مشخص نشده و این موضوع در حال بررسی است، خاطرنشان کرد: با اینحال کارشناسان ارزیابی و سنجش خسارت برای برآورد اولیه در کمترین زمان ممکن کار خود را انجام دادند.

وی تصریح کرد: بررس کارشناسان در این مجموعه همچنان ادامه دارد و این بازارچه هنوز بازگشایی نشده است.
این سرپرست بیمه، آگاهی اندک مردم نسبت به اهمیت بیمه و مزایای آن را معضلی دانست که در موقع حوادث گریبانگیر خود شهروندان می شود.
وی اضافه کرد: پرداخت هزینه های ناچیز سالیانه می تواند دارایی افراد را در سانحه های طبیعی و غیرطبیعی نظیر آتش سوزی، انفجار، زلزله و سیل به آن ها بازگرداند.

گفتنی است؛ بازارچه جانبی  خرم  میدان ارتش اصفهان ساعت پنج و 42 دقیقه بامداد چهارشنبه گذشته به سامانه 125 اعلام و پس از دو دقیقه اولین تیم در محل حاضر و حریق بدون تلفات انسانی مهار و خاموش شد.

انتهای پیام /س

آتش سوزی بازارچه خرم   در اصفهان

برچسب ها: آتش سوزی ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.