استان قزوین دارای ۴۹ دهستان است

معاون عمرانی استاندار قزوین گفت: از ۴۹ دهستان در استان، سه دهستان محروم و کمتر توسعه یافته اند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ علی فرخزاد معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار در بازدید و بررسی مسائل و مشکلات دهستان چقور در بخش طارم سفلی شهرستان قزوین با اشاره به سه دهستان محروم در استان گفت: یکی از آن‌ها دهستان چقور درمنطقه طارم سفلی است که نیازمند توجه و حمایت بیشتری است.

فرخزاد افزود: برای حل مشکلات در این مناطق محروم و کمتر توسعه یافته نیاز به مشارکت مردم، دستگاه‌های اجرایی و بسیج سازندگی داریم که همه باید باید عزم و اراده محکم ورود پیدا کنند.

فرخزاد، یکی از مشکلات منطقه طارم سفلی را موضوع آب کشاورزی بیان کرد و گفت: با پیگیری‌های استاندار و جلساتی که با وزیر نیرو و معاون حوزه آب داشته ایم مقرر شد که برداشت ۲۵ میلیون متر مکعب از آبی که سهم و حقابه منطقه بود پابرجا ماند.

وی اضافه کرد: در همین زمینه لازم است با مشارکت مردم و واستفاده از تسهیلات بانکی بتوان سهمیه آب این مناطق را به شکل مناسب و با بهره وری بالا استفاده کرد.

معاون امور عمرانی استاندار با اشاره به محدودیت زمانی برای اجرای طرح برداشت سهم این آب بیان داشت: تعاونی دهیاران می‌تواند با احصا و شناسایی طرح‌هایی که قابلیت اجرایی دارند از این فرصت استفاده کنند.

انتهای پیام/

بازدید معاون عمرانی استاندار قزوین از  دهستان چقور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار