راه اندازی سامانه فروش آرد سایر مصارف از ابتدای دی ماه

مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 9 کشور از راه اندازی سامانه فروش آرد سایر مصارف از ابتدای دی ماه در استان کرمانشاه خبر داد .

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه مظفر رحیمی مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 9 کشور گفت : به منظور شفاف سازی و کاهش تخلفات و فساد در بخش فروش آرد از ابتدای دی ماه ، فروش آرد به خبازان آزاد پز ، صنف و صنعت ، واحدهای نظامی و انتظامی و سایر اصنافی که از آرد آزاد استفاده می نمایند ، تنها از طریق سامانه فروش آرد سایر مصارف صورت می پذیرد . 

وی گفت : این سامانه که با مشارکت بانک سپه طراحی شده است ، به منظور شفاف سازی و کاهش تخلفات و فساد در بخش فروش آرد راه اندازی می گردد .

وی از تمامی متقاضیان آرد آزاد خواست تا با مراجعه به اتحادیه های مربوطه در اسرع وقت نسبت به ثبت نام در سامانه فوق اقدام نمایند و افزود : از دیگر اهداف راه اندازی سامانه فروش آرد سایر مصارف ، سهولت در خرید آرد ، انتخاب دقیق انواع آرد و خرید متناسب ، صرفه جویی در مصرف آرد و جلوگیری از خرید آرد توسط اصناف فاقد مجوز می باشد و از ابتدای دی ماه هیچ تقاضایی در خصوص خرید آرد سایر مصارف بدون ثبت نام در سامانه پذیرفته نخواهد شد .

 

 

انتهای پیام/د

شفاف سازی و کاهش تخلفات و فساد در بخش فروش آرد

 

برچسب ها: اخبارفرهنگی ، غله
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار