باشگاه خبرنگاران جوان گزارش می دهد؛

تب قیمت محصولات لبنی فروکش کرد/ آغاز عرضه لبنیات با نرخ های جدید در بازار +جزئیات

با گذشت ۹ روز از ابلاغ مصوبه ستاد تنظیم بازار، بالاخره کاهش قیمت محصولات لبنی در بازار کلید خورد.

به گزارش خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با گذشت ۹روز از ابلاغ مصوبه ستاد تنظیم بازار، بالاخره کاهش قیمت محصولات لبنی در بازار کلید خورد.

براین اساس آحاد جامعه انتظار دارند که تمامی کارخانه های لبنی طبق مصوبه تنظیم بازار، تَن به اجرای کاهش ۷ تا ۱۱ درصدی قیمت ها بدهند تا آنها بتوانند این محصول ارزشمند را در سبد غذایی خود بگنجانند.

بررسی های میدانی نشان می دهد که افزایش چشمگیر قیمت محصولات لبنی در ماه های اخیر کار را به جایی رسانده بود که بسیاری از خانوارها چاره ای جز حذف آن از سبد غذایی خود نداشتند.


بیشتر بخوانید: قیمت جدید محصولات لبنی اعلام شد


یکی از فروشندگان فروشگاه زنجیره ای در گفت و گو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی، می گوید: اگرچه بنابرمصوبه جدید ستاد تنظیم بازار در ۱۸ آذر ماه قرار بود قیمت های جدید محصولات لبنی روی کالا درج شود، اما این مسئله به سبب مسائل قرنطینه ای محصول و فروش محصولات قبلی در بازار کمی زمان بر است.

این فروشنده با بیان اینکه پس از اعلام این مصوبه،همه روزه خریداران زیادی نسبت به قیمت محصولات لبنی به مدیریت فروشگاه معترض هستند، افزود: خریداران با نگاهی به برچسب قیمت محصولات لبنی و عدم تغییر آن گلایه مندند که همواره مدیریت فروشگاه در پاسخ به اعتراض آنها می گوید که طبق اعلام کارخانه ها، نرخ های جدید پس از گذراندن دوره قرنطینه تولید کالاهای جدید به زودی اعمال می شود.

در همین رابطه یکی از خریداران در گفت و گو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی، می گوید: همه ساله قیمت محصولات لبنی در طول سال به بهانه های مختلف در بازار افزایش می یابد که این امر موجب شده است تا بسیاری از خانوارها، لبنیات را از سفره خود حذف کنند.

این خریدار می گوید: با توجه به آنکه رسانه ها خبر از اجرای مصوبه جدید ستاد تنظیم بازار و آغاز کاهش ۷ تا ۱۱ درصدی قیمت محصولات لبنی از ۲۷ آذر در بازار داده اند، انتظار می رود که تمامی نشان های تجاری لبنی، تَن به اجرای مصوبه بدهند و همواره دستگاه های ذی ربط با اعمال نظارت بیشتر بر بازار با متخلفان برخورد کند.

بسیاری از مسئولان بر این باورند که اگر نوسان خاصی در حوزه ارز و همچنین تغییر خاصی در بودجه سال آینده مبنی بر قیمت حامل های انرژی، حقوق و دستمزد و ... رخ ندهد، قیمت های مصوب فعلی حداقل تا سال آینده پابرجا خواهد بود.

ناگفته نماند که بسیاری از دامداران به سبب تاخیر کارخانه های لبنی در اجرای مصوبه، گلایه هایی دارند و می گویند با وجود کاهش ۳۰۰ تا ۵۰۰ تومانی نرخ خرید هر کیلو شیر خام، انتظار می رود که تمامی کارخانه ها مصوبه جدید را اجرا کنند تا اجحافی در حق دامدار و مصرف کننده صورت نگیرد.

حال به سراغ مسئولان ذی ربط می رویم تا از آخرین وضعیت قیمت های جدید محصولات لبنی و دلیل تاخیر در اجرای مصوبه از سوی کارخانه های لبنی با خبر شویم:

رضا باکری دبیر انجمن‌صنایع لبنی در گفت و گو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی، درباره آخرین وضعیت قیمت محصولات‌ لبنی اظهار کرد: بنابر مصوبه جدید ستاد تنظیم بازار، قیمت محصولات لبنی بر حسب پیشنهاد انجمن صنایع لبنی ۷ تا ۱۱ درصد کاهش یافته است.

وی افزود: براساس ابلاغیه جدید ستاد تنظیم بازار، تمامی کارخانه های لبنی از امروز مکلفند که قیمت های جدید را بر روی کالا درج کنند.

این مقام مسئول ادامه داد: با توجه به آنکه کارخانه های لبنی از زمان ابلاغ مصوبه به منظور رعایت دوره قرنطینه و تطابق خود با بازار، یک هفته فرصت داشتند، بنابراین از امروز قیمت لبنیات در بازار کاهش می یابد و تمامی محصولات با قیمت های جدید به بازار عرضه می شوند.

باکری ادامه داد: با وجود آنکه محصولات لبنی به‌ مدت ۲۴ تا ۴۸ ساعت تا جواب نهایی آزمایش و بررسی های بهداشتی در قرنطینه می مانند، بنابراین فروش محصولات لبنی با نرخ های قبلی و‌ عرضه محصولات با نرخ جدید در فروشگاه ها حداقل یک‌هفته زمان نیاز داشت.
 
دبیر انجمن صنایع لبنی با اشاره به اینکه انجمن از عملکرد قبلی واحدهای لبنی اطلاعی ندارد، بیان کرد: این در حالی است که کارخانه ها بنا به مصوبه جدید باید نرخ های خود را کاهش دهند.
 
به گفته وی، هر کارخانه ای که محصولاتش را خارج از قیمت های ابلاغی بفروشد، مجازات سنگینی در انتظارش است.
 
باکری در پایان تصریح کرد: تا زمانیکه که تغییر خاصی در قیمت های رسمی بازار ارز، قوانین و مقررات تعرفه گمرکی و سایر خدمات بنگاه های تولیدی همچون انرژی، دستمزد و ... رخ ندهد، دامداران و کارخانه های لبنی مکلفند شیر خام و‌ محصولات لبنی را طبق قیمت های مصوب فعلی عرضه کنند و در غیر این صورت ناگزیریم تغییرات جدید را  به ستاد تنظیم بازار گزارش دهیم.
 

کارخانه ها ملزم به تعدیل قیمت محصولات لبنی هستند/قیمت گذاری،از زمان ابلاغ مصوبه تا یک دوره یکساله پابرچاست

 
علیرضا عزیزاللهی مدیر عامل اتحادیه دامداران در گفت و گو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی، تعدیل قیمت‌ محصولات لبنی از سوی کارخانه های لبنی را امری ضروری دانست و‌ افزود: بنابر مصوبه جدید ستاد تنظیم‌بازار، کارخانه های لبنی مکلف به کاهش قیمت و درج نرخ های جدید بر روی محصولات لبنی هستند.
 
وی افزود: طی چند روز گذشته، کارخانه های لبنی بنا بر مصوبه جدید ستاد تنظیم‌ بازار مکلف به تعدیل قیمت محصولات لبنی هستند و در غیر این صورت دستگاه های اجرایی با متخلفان برخورد جدی خواهند داشت.

عزیزاللهی ادامه داد: نرخ جدید شیرخام براساس پیشنهادی که وزارت جهاد کشاورزی و اتحادیه دامداران‌ داده بود، از سوی ستاد تنظیم بازار مصوب شد.

وی قیمت پایه هر کیلو شیرخام از سوی ستاد تنظیم بازار را ۲ هزار تومان اعلام کرد و گفت: این در حالی است که دامداران به ازای فروش هر گرم‌ شیر با چربی بالای ۳.۲ درصد، ۲۰ تومان جایزه دریافت می کنند.

مدیرعامل اتحادیه دامداران افزود: بنا به ابلاغ مصوب ستاد تنظیم بازار، کارخانه های لبنی و دامداران مکلفند که نرخ های جدید را اعلام کنند و بنده بعید می دانم که کارخانه ای حاضر به اجرای این مصوبه نباشد.

عزیزاللهی در پایان با اشاره به اینکه قیمت گذاری محصولات لبنی از زمان ابلاغ مصوبه تا یک دوره یکساله پابرچاست، تصریح کرد: البته اگر اتفاق خاصی در حوزه ارز و بودجه سال آینده رخ دهد، ممکن است تجدید نظری در نرخ های جدید صورت گیرد.
 

نرخ مصوب هر کیلو شیر خام ۲ هزار تومان اعلام شد

 
احمد مقدسی رئیس انجمن صنفی گاوداران در گفت و گو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی، با اشاره به اینکه مصوبه جدید ستاد تنظیم بازار از سوی دامداران‌ اجرا‌ می شود، اظهار کرد: طی مصوبه اخیر ستاد تنظیم بازار، دامداران پذیرفتند که هر کیلو شیرخام با چربی ۳.۲ درصد بدون احتساب هزینه حمل و نقل فروش را با نرخ ۲ هزار تومان عرضه کنند.

به گفته وی، دامداران به ازای فروش هر کیلو شیر با چربی بالای ۳.۲ درصد ، ۲۰ تومان جایزه دریافت می کنند.

مقدسی در پاسخ به این سوال که چرا کارخانه های لبنی با گذشت ۹ روز از ابلاغ مصوبه ستاد تنظیم بازار، تَن به اجرای مصوبه جدید ستاد تنظیم بازار نداده بودند، بیان کرد: با وجود آنکه اکثر مواد اولیه لبنیات را شیر خام تشکیل می دهد، از این رو انجمن صنایع لبنی باید پاسخگو باشد که چرا نرخ های جدید را اعمال نکرده است.
 
رئیس انجمن صنفی گاوداران در پایان تصریح کرد: معاونت امور دام وزارت جهاد کشاورزی، تشکل  دامپروری و بخش تشکل کارگروهی در همین زمینه  به منظور انعقاد قرار داد خرید شیرخام میان دامداران و کارخانه های لبنی جلسه ای برگزار کردند که براساس آن تمامی دامداران مکلف شدند قیمت های مصوب را رعایت کنند،در غیر این صورت مجازات سنگینی در انتظار آنها خواهد بود.
 

قیمت جدید محصولات لبنی اعلام شد

قیمت مصوب هر بطری شیر کم‌چرب ۱.۵درصد ۴ هزار و ۱۰۰، شیر بطری نیم چرب ۲ درصد ۴ هزار و ۲۰۰، شیر بطری ۳ درصد ۴هزار و ۴۵۰، شیر بطری کامل ۳.۲ درصد ۴ هزار و ۵۰۰، شیر نایلونی ۱.۵ درصد ۹۰۰ گرمی ۲ هزار و ۶۰۰، شیر استریل یک لیتری پاکت ۱.۵ درصد ۵ هزار و ۵۰۰، شیر استریل یک لیتری پاکت ۳ درصد ۵ هزار و ۷۰۰، ماست دبه‌ای ۲.۵ کیلوگرمی کم چرب ۱۰ هزار و ۹۰۰، ماست دبه‌ای ۲.۵ کیلوگرمی پرچرب ۱۱ هزار و‌۷۰۰، ماست لیوانی ۹۰۰ گرمی کم‌چرب ۴ هزار و ۳۵۰، ماست لیوانی ۹۰۰ گرمی پرچرب ۴ هزار و ۷۵۰، پنیر ۲۱۰ گرمی تتراپک ۴ هزار و ۵۰۰، پنیر ۵۲۰ گرمی تتراپک ۱۰ هزار و ۱۰۰ و پنیر uf ۴۰۰ گرمی ۶ هزار و ۹۰۰ تومان است.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۶ ۲۷ آذر ۱۳۹۷
یه مشت ژن خوب نرخ تعیین میکنن
Iran (Islamic Republic of)
جنوب
۲۳:۲۷ ۲۷ آذر ۱۳۹۷
جنسهارا از ۲هزار تومن بردند ۱۰هزار اونوقت ۴۰۰ تومن کم کردند میگن ارزون شده .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۰ ۲۷ آذر ۱۳۹۷
قیمت شیر پاکتی پلاستیکی ۹۰۰ گرمی تا سه روز پیش۲۲۰۰ بود همین دولتی های محترم در رسانه ملی اعلام کردند قیمت شیر کاهش می یابد یه هو ۲۶۰۰ کردنش به ۱۲۴ زنگ زدیم می گن حتما با مجوز گرون کزدن.
Iran (Islamic Republic of)
منتظران
۲۲:۰۹ ۲۷ آذر ۱۳۹۷
تابحال دیدید دولت گامی برای طبقات محروم بردارد
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۱:۴۸ ۲۷ آذر ۱۳۹۷
اون موقغ که به این دولت رای دادید باید انتظار این گرانی را هم داشته باشید
Iran (Islamic Republic of)
معترض
۲۱:۰۱ ۲۷ آذر ۱۳۹۷
این چه وضعشه شیر ۱۵۰۰ تومانی اول کردن ۴۵۰۰ بعد میگن ارزان شده چقدر ۴۱۰۰
Iran (Islamic Republic of)
NimA
۲۰:۰۳ ۲۷ آذر ۱۳۹۷
ارزون؟چ حرف خنده داری .قیمت های دو سه برابر شده گرون نیست ولی اینکه 100تومن یا 200تومان میارین پایین میگین ارزون؟والا به پیر به پیغمبر کمر مردم زیر این بی عدالتی ها شکسته و داره کنده میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۰ ۲۷ آذر ۱۳۹۷
دست مسوولین درد نکنه که بازار را کنترل کردند و مانند لبنیات و از جمله شیر که ۱۸۰۰ تومان بود را در عرض چند ماه ۴۱۰۰ تومان قیمت زدند
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۱۹:۳۲ ۲۷ آذر ۱۳۹۷
شیر 4300 بود کردین 4450
Iran (Islamic Republic of)
حبیب
۱۸:۵۶ ۲۷ آذر ۱۳۹۷
خجالت نمیکشید لبنیات قیمتش بعداز عید تا حالا دوبرابر شد حالا امدن صد تومان کم می کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۹ ۲۷ آذر ۱۳۹۷
اینا مردم رو مسخره کردن شیر پاکتی یک لیتری که ۴۵۰۰بود کردن ۵۵۰۰بعد میگن قیمتا تعدیل شده .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۳ ۲۷ آذر ۱۳۹۷
واقعا قیمت ها تعدیل شدن !!! خدایی شما خودتون برای خانواده خرید نمیکنین ؟ حقوقتون چقد شده . تازه اگه بدن بیمارستان ها یازده ماهه حقوق معوقه دارن .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۲ ۲۷ آذر ۱۳۹۷
تا امروز هیچ قیمت شیر و لبنیات که پایین نیامده هیچی بلکه افزایش هم داشته شیر نایلونی800 گرمی پگاه را امروز خریدم 30000 تومان این مثلا میگن ارزان شده پنیر ۴۰۰ گرمی شده ۷۰۰۰ تومان و لبنیات دیگر هم قیمت افزایشی داشتند فقط دلمان خوش بود که اگر نمی توانیم گوشت و مرغ و میوه که واقعا عجیب گران شدند بخریم حداقل دلمان را با شیر و ماست سیر کنیم که آن هم به دلیل گرانی زیاد قیمت اگر بتوانیم هفته ای یک بار بخریم هنر کردیم پس بمیریم بهتره نه ؟ تعجب نداره دیگه راحت میشویم .
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۴:۵۶ ۲۷ آذر ۱۳۹۷
اتفاقا از قیمت رایج بازار هم بیشتر گران شده چرا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۰ ۲۷ آذر ۱۳۹۷
چی بگم والا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۶ ۲۷ آذر ۱۳۹۷
ای داد وبیداد
Romania
عزت الله محمدزاده
۱۴:۰۳ ۲۷ آذر ۱۳۹۷
هر بار دولت در خصوص قیمت نظر میده اجناس بیشتر گران می شود. من یه چیزی را می خریدم 2300 دیروز خریدم 2700
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۱۴:۰۳ ۲۷ آذر ۱۳۹۷
خیلی جالبه قیمتاروتاعرش بردن الان صدتومان یا۲۰۰تومان میارنش پایین میگن ارزون شد
Iran (Islamic Republic of)
بهرام
۱۳:۵۵ ۲۷ آذر ۱۳۹۷
با سلام:
آقایان لطف کنید قیمت گذاری بر روی اجناس نکنید و اسم آن را بگذارید کنترل بازار ،پنیر 400گرمی که 4500تومان بوده شده6900 تومان ماست 2/5 کیلوئی دبه ای 8000 تا9000 هزار تومان بوده شده 11900 تومان و.........،بعد میگوئیم کنترل بازار واقعا با خود چه فرض کرده اید؟
Iran (Islamic Republic of)
سید رضا
۱۳:۴۴ ۲۷ آذر ۱۳۹۷
همین امروز ! ماست مستطیلی پگاه ؛قیمتش حدود 8 درصد گرونتر از روزهای قبل بود !!
Iran (Islamic Republic of)
hossein
۱۲:۳۰ ۲۷ آذر ۱۳۹۷
آقا ما هر بار که فکر می کنیم دیگه امکان نداره بدبخت تر از این شیم ، مسئولین عزیز سورپرایزمون می کنن.
Iran (Islamic Republic of)
hossein
۱۲:۳۰ ۲۷ آذر ۱۳۹۷
آقا ما هر بار که فکر می کنیم دیگه امکان نداره بدبخت تر از این شیم ، مسئولین عزیز سورپرایزمون می کنن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۰ ۲۷ آذر ۱۳۹۷
#کاهش قیمت اجناس و کالا خواستاریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۰ ۲۷ آذر ۱۳۹۷
چرا باید هر روز در رنج باشیم با این گرونی ها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۹ ۲۷ آذر ۱۳۹۷
از مسئولای کشورمون بابت قانونی کردن گرانی‌ها تشکر به عمل میاوریم
Netherlands
رامین
۱۲:۰۹ ۲۷ آذر ۱۳۹۷
شیر 1000 تومنی شده 4500 تومن حالا 400 تومن ارزون شده لبنیات ارزون شد؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۹ ۲۷ آذر ۱۳۹۷
شیر نایلونی 2200 میدادن اینا اومدن اعلام میکنن 2600 و...ماست.. پنیرو کره.. چرا هیچکس بداد این مردم نمیرسه ؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۷ ۲۷ آذر ۱۳۹۷
شیر از تولید کننده میخرن 1800الی 1900 با این اذوقه گرون یه فکری به حال گاوداری های کوچک سنتی کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۶ ۲۷ آذر ۱۳۹۷
تولید کننده هر جوری دلش میخواد قیمت میزاره اقلا این سازمانهای اضافه رو منحل کنن یه باری از دوش اقتصاد برداشته شه روی جنس رو با 100 تومان بالا پایین تایید میکن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۸ ۲۷ آذر ۱۳۹۷
عاقبت آه و ناله فقيران و مستمندان دامان گرانفروشان را خواهد گرفت .اين طوري هم كه فكر ميكنند دنيا براي هميشه به كام هيچ كس نيست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۰ ۲۷ آذر ۱۳۹۷
شیر 3000 شد 5000 الان اومدید 400 تومان اوردید پایین.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۰ ۲۷ آذر ۱۳۹۷
چرا کسی نیست جلوی این گرانی هارو بگیره
Iran (Islamic Republic of)
بهنام
۱۰:۵۵ ۲۷ آذر ۱۳۹۷
از اینکه اینهمه الکی میگید چی کجا ارزون شده خب
-
ناشناس
۱۰:۵۴ ۲۷ آذر ۱۳۹۷
شیر گرونتر شده که....
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۰:۵۲ ۲۷ آذر ۱۳۹۷
شیر نایلونی ۱.۵ درصد ۹۰۰ گرمی ۲ هزار و ۶۰۰ تومان؟ چرا؟ چرا در عرض کمتر از یکسال از 1600 به 2600؟ نخرید تا فاسد بشه. تا کی افزایش قیمت؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۷ ۲۷ آذر ۱۳۹۷
خدا به دادمان برسد
Iran (Islamic Republic of)
الماس
۱۰:۳۲ ۲۷ آذر ۱۳۹۷
باز هم مردم، دارن داغون میشن
Iran (Islamic Republic of)
مسعود
۱۰:۲۹ ۲۷ آذر ۱۳۹۷
قبل از مصوبه ستاد تنظیم بازار که شیر نایلونی 2درصد چربی 2300 بود و حالا دارن 3000تومن میفروشن..یه سری به سامانه بزنید و ببینید که دو سه روز بعداز مصوبه ستاد تنظیم بازار همه شرکتهای لبنی بالای 15 درصد دوباره گرونتر کردن اونوقت چطور دارین میگین که ارزونتر شده...
Iran (Islamic Republic of)
Abc
۱۰:۵۴ ۲۷ آذر ۱۳۹۷
شاید دیگه وقتشه مثل قدیما شیر فله ای بخریم. شیر کامل رو حدود 2500 میدن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۳ ۲۷ آذر ۱۳۹۷
خدا پدرت رو بیامرزه شیر کامل رو شاید بشه 2500 گیر آورد ولی اکثر 3000 تونه قیمتش حالا بگید شرکت لبنیات که از دامدار داره شیر رو با کف قیمت 2400 میخره (از درب دامداری قیمت مصوب خرید شیر که 2000 تومنه رو هیچ دامداری اجرا نکرد جالبه بدونید رو کاغذ 2000 و در عمل کف قیمت 2400 هستش) کاری به اینا نداریم حالا شیر 2400 درب دامداری بعلاوه کرایه بعلاوه هزینه تولید (بسته بندی و ....) میشه بگید چند در میاد !!!!!!! جالبه بدونید خوراک دام رو به دامدار دارن با ارز 4200 تومنی میدن ولی قیمت شیر رو بر اساس ارز آزاد تعیین میکنن حالا کار نداریم که دامدارها خودشونو مظلومترین افراد این دنیا معرفی کردند اگر خبرنگاری پیدا بشه بره میزان واردات خوراک دام با ارز 4200 تومنی رو مشخص کنه ممنون میشم
Germany
ناشناس
۱۰:۲۰ ۲۷ آذر ۱۳۹۷
بنده به نوبه خود از خدا می خواهم زودتر به دادمون برسه
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۰:۱۹ ۲۷ آذر ۱۳۹۷
شیر پگاه نایلونی در یک هفته گذشته دو بار افزایش قیمت داشته؟!
2200
2500
2600
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۰:۱۰ ۲۷ آذر ۱۳۹۷
آفرین شیر 2500 تومن شده 4100 ارزون شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۰ ۲۷ آذر ۱۳۹۷
بطری شیر تا سه ماه پیش 2500بوده که قیمتها با افزایش 100درصدی شده 4400 حالا با نظارت دولت تدبیر 7درصد ارزان شده خودتون قضاوت کنید
United States of America
ناشناس
۰۹:۵۶ ۲۷ آذر ۱۳۹۷
عجیب ولی واقعیت
Iran (Islamic Republic of)
آرمان
۰۹:۵۳ ۲۷ آذر ۱۳۹۷
عجب!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۰ ۲۷ آذر ۱۳۹۷
اگر دولت مصوبه و تنظیم بازار نده و توی رسانه های عمومی حرف از ارزان شدن نزنه هیچ چیزی گران نمیشه ولی تا میگه لبنیات ارزان میشه مالک کارخانه ها2برابر گران میکنند که بعدا یکبرابر بیاد پایین بعد میگن ارزان شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۰ ۲۷ آذر ۱۳۹۷
قیمت مصوب هر بطری شیر کم‌چرب ۱.۵درصد ۴ هزار و ۱۰۰//// خجالت هم خوب چیزیه از 2500 شده 4 تومن افتخار هم میکنن
Iran (Islamic Republic of)
ss
۰۹:۴۶ ۲۷ آذر ۱۳۹۷
خدایا به فریادمون فقط برس
Iran (Islamic Republic of)
Abc
۰۹:۳۹ ۲۷ آذر ۱۳۹۷
با بخشنامه جدید که قیمت ها بازم بالا تر رفت. چه کاری بود کردن.
Iran (Islamic Republic of)
Abc
۰۹:۳۹ ۲۷ آذر ۱۳۹۷
با بخشنامه جدید که قیمت ها بازم بالا تر رفت. چه کاری بود کردن.
Iran (Islamic Republic of)
م
۰۹:۳۸ ۲۷ آذر ۱۳۹۷
200 درصد گران شد تنها 7 تا 11 درصد امد پایین واقعا خسته نباشین خنده داره
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۹:۳۴ ۲۷ آذر ۱۳۹۷
یعنی مشکل ما همین ۱۰۰تومان بود.۲۰۰%گرون میکنند بعد ۷%کم میکنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۴ ۲۷ آذر ۱۳۹۷
چه میکنه این اقتصاد !!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
خنجری
۰۹:۲۳ ۲۷ آذر ۱۳۹۷
اینجوری کاهش دارین این که افزایشم داشته شیر 6 ماه پیش 2500 تومان بود چرا شده 4100 و حقوق کارگر 1300 بود الانم همونه فقط خدا به دادتون برسه...
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۹:۱۸ ۲۷ آذر ۱۳۹۷
کی این قیمتها رو میده الان من شیر 1.5 درصد بطری پگاه رو می خرم 3800 بعد قیمت داره کاهش پیدا می کنه
خدایا خداوندا چه جرمی کرده بودیم که تو این کشور متولد شدیم به داد ما برس
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۹:۱۴ ۲۷ آذر ۱۳۹۷
خدایا عاقبتمون رو ختم به خیر کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۰ ۲۷ آذر ۱۳۹۷
خدا نگذره بر گرانفروش و گرانفروشي
Iran (Islamic Republic of)
مهرداد
۰۹:۰۹ ۲۷ آذر ۱۳۹۷
خدا ازشون نگذره روز به روز گرون تر میشه همه چیز
Iran (Islamic Republic of)
آشنا
۰۹:۰۳ ۲۷ آذر ۱۳۹۷
واقعا که//
Iran (Islamic Republic of)
h
۰۹:۰۳ ۲۷ آذر ۱۳۹۷
باسلام قیمت ها نجومی 200درصد برد بالا الان اومدن 200تومان کم کردن واقعاٌزحمت کشیدن شیر2500تومان شده 4500تومان حالا200تومان کم شد چه کارای میکند آدم حیرت میکن ازاین رسیدگی به گران فروشی وکم فروشی

درست قضاوت کنید مردم خیلی تحت فشارن
Iran (Islamic Republic of)
برجام نافرجام
۰۸:۵۸ ۲۷ آذر ۱۳۹۷
این قیمتهای جدید که بالترین قیمت تو ماههای گذشتست اصلا پایین نیومده
Iran (Islamic Republic of)
Arman
۰۸:۵۷ ۲۷ آذر ۱۳۹۷
شیر ۲۷۰۰ تومنی شده۴۵۰۰ بعدشم اینهمه تو بوق و کرنا میکنن میگن کاهش قیمت؟!!!بهانه شرکت ها گران شدن بسته بندی بود که پلاستیک ارزان شده
Iran (Islamic Republic of)
غلامرضا
۰۸:۵۶ ۲۷ آذر ۱۳۹۷
سلام شیر نایلونی میخریدم ۱۷۵۰‌بعدشد۲۵۰۰ ازدوروز قبل شد ۳۰۰۰تومان ببخشید بخشنامه دادن شیر ارزان بشه یاگران
-
رضا
۰۸:۵۳ ۲۷ آذر ۱۳۹۷
زحمت کشیدیدصد درصد بالا بردید هفت درصد آوردید پاین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۹ ۲۷ آذر ۱۳۹۷
مسخره كرده ايد؟ يعني مشكل مردم همين 100 تومان بود . واقعا برايتان عميقا متاسفم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۷ ۲۷ آذر ۱۳۹۷
اخه قيمت شير با اين ٧ درصد كه بالاي ٥٠ درصد روي قيمتش تو همين هفته هاي اخير اومده، چه دردي را دوا مي كند. يعني مردم الان بايد خوشحال باشند!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۴ ۲۷ آذر ۱۳۹۷
هنوز قیمت ها بالاست شیر خام از دامدار کیلویی 1500 خریداری نمی شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۳ ۲۷ آذر ۱۳۹۷
شیرنایلونی 900گرمی 1800بودشده2800 الان هم اعلان کردن 1600 خسته نباشد 100درصدگران شد ه9درصداومده پایین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۳ ۲۷ آذر ۱۳۹۷
شیر کم چرب قیمتش 40 سال پیش نه ،سال 90 نه ،همین اردیبهشت خرداد 97 بوده 2600 ...الان شده 4500
دقیقا مرداد ماه دلار وارد کانال 10 هزار تومان شد مردم گفتند وای به حال ما ...حالا دلار وارد کانال 10 هزار تومان شد مردم بیچاره میگن خدا رو شکر.......
Iran (Islamic Republic of)
هادی
۰۸:۴۲ ۲۷ آذر ۱۳۹۷
قیمت جدید محصولات لبنی که همون قیمتای قبلیه! کجاش کاهش پیدا کرده
Iran (Islamic Republic of)
سیاوش
۰۸:۳۷ ۲۷ آذر ۱۳۹۷
کاهش قیمت در ایران یعنی همین : ابتدا دویست درصد گران میشود سپس بین هفت تا یازده درصد کاهش می دهند !!!!!!!!1!
Iran (Islamic Republic of)
امير
۰۸:۳۴ ۲۷ آذر ۱۳۹۷
قيمت لبنيات كاهش يافت!!!!
بطري شيري كه تا چند ماه پيش 2500 تومن ميخريديم، شد 4400 تومن بعد به لطف آقايون و نظارت دقيقي كه روي قيمت اجناس هست قيمت كاهش پيدا كرد و شد 4200
قضاوت و نتيجه گيري با خود شما....
Iran (Islamic Republic of)
علی سالمین
۰۸:۲۱ ۲۷ آذر ۱۳۹۷
لبنیات فاسد شدنی هستن و اگر مردم ده روز نخرن مطمئن باشید که کارخانجات مجبور میشن به قیمت واقعی بفروشن.به نظر شما شیر که از گاوداری به قیمت کیلویی حدود ۲۰۰۰ تومان خریداری میشود،باید چند برای مشتری تمام شود؟در ضمن شیرهای گاوداری همه پرچرب هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۳ ۲۷ آذر ۱۳۹۷
به كارخانجات توليد فراوره هاي لبني تذكر بدهيد از نظر كميتي در توليد فراورده ها لبني كم فروشي نكنند بسياري از مواد غذايي و لبيني از نظر وزن درج شده با وزن خالص واقعي متفاوت است .كم فروشي بي رويه دارد رواج پيدا ميكند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۲ ۲۷ آذر ۱۳۹۷
همچین ارزونم نشده که زدید سقوط قیمت ها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۹ ۲۷ آذر ۱۳۹۷
همون قیمتای قبلیه!!
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۸:۱۱ ۲۷ آذر ۱۳۹۷
باسلام
مگه بیست روز بیش هم شیر یک لیتری نیم چرب 4200نبوده اونم تازه تو فروشگاه های تخفیفی همین الان هم این آقای مسئول میاد اعلام میکنه 9درصد کاهش داشته بعدمیگه شیر نیم چرب مصوب شده4200تومن اولا لبنیات 25تا35درصد افزایش داشته چرا 9درصد کاهش داشته درثالنی 4200بیست روز پیش با 4200الان چه فرقی کرده ....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۹ ۲۷ آذر ۱۳۹۷
لطفا نظارت وبرخورد با گرانفروشان را شدیدتر و به سایر کالاهای دیگر تعمیمم دهید.
-
رضا
۰۸:۵۹ ۲۷ آذر ۱۳۹۷
زحمت کشیدن صد درصد بالا بردن هفت درصد آوردن پاین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۱ ۲۷ آذر ۱۳۹۷
قیمت مصوب هر بطری شیر کم‌چرب ۱.۵درصد ۴ هزار و ۱۰۰ خجالت هم خوب چیزیه 2500 شده 4000 تومن افتخار هم میکنید
آخرین اخبار