تکواندوکاران جوان برتر قم در جدال هوگوپوشان دختر در بخش بانوان معرفی و تجلیل شدند.

به گزارشگروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از قم،مسابقات تکواندوی قهرمانی دختران استان قم در تمامی گروه‌های سنی و رده کمربند قرمز و مشکی در خانه تکواندو شهیدان برجعلی‌زاده قم برگزار شد و نفرات برتر آن مورد تجلیل قرار گرفتند.

در این مسابقات که شامگاه یکشنبه به پایان رسید در رده سنی نوجوانان فاطمه زهرا جعفری در وزن پنجم به مقام قهرمانی رسید و محدثه معظمی و ملیکا رضاییان دوم و سوم شدند و در وزن هفتم زهرا قرنلی طلایی شد و محدثه دلدار و مهدیه حیدری در رده‌های بعدی ایستادند.

در وزن چهارم، رقیه فرضی به مقام قهرمانی دست پیدا کرد و فاطمه علیاری و سمیه محمدی عناوین بعدی را کسب کردند و در وزن هفتم فاطمه سادات سعیدی نژاد قهرمان شد و زهرا صالح فر به مقام دوم رسید و زینب عشوری سوم شد.

در وزن هشتم مسابقات تکواندوی نوجوانان قم پرستو فعلی به مقام نخست رسید و مرضیه تاری دوم شد و در رده سنی جوانان، در وزن اول صالحه یعقوبی قهرمان شد، حوری مالکی نایب قهرمان شد و زهرا امینی به مقام سوم رسید.

خبر دیگر از تکواندوی بانوان قم این است که مریم سادات محمود زاده حسینی و سمیرا اسلامی از اساتید تکواندوی استان قم در آزمون معادل سازی دان ملی به بین المللی موسوم به کوکی وان شرکت کردند.

انتهای پیام/ح

تکواندوکاران جوان برتر قم در بخش بانوان معرفی شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار