رونق اقتصادی فرهنگ و هنر در آبادان و خرمشهر

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد اروندگفت: گذر فرهنگی رونق اقتصاد فرهنگ و هنر و نشاط اجتماعی را در اروند دنبال می کند .

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد اروند در جلسه کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر آبادان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان ،گفت : گذر فرهنگی ،تجربه ای است که واسطه های بین تولید و ارائه آثار هنری به مردم را در جامعه از بین می برد.

همایون قنواتی افزود:با توجه به سطح تولید آثار فرهنگی هنری در منطقه با در نظر گرفتن میزان فعالیت هنرمندان این منطقه نسبت به سایر شهرستان های استان ، هنرمندان ما این آمادگی را دارند با ارائه فعالیت های های خود در گذر فرهنگی هنری جریانی مستمر و مداوم را شاهد باشیم که نشاط اجتماعی را به دنبال داشته باشد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد اروند با اشاره به اینکه گذر فرهنگی ارتقاء فرهنگ ،هنر و گردشگری را در جامعه پدید می آورد گفت : فرهنگ و هنر روح و جان یک جامعه هستند اگر جامعه ای را از فرهنگ و هنر جدا کنیم جامعه مرده ای خواهیم داشت . شهرها به پل و ساختمان ها شناخته نمی شوند هر شهری به اتفاقات فرهنگی هنری که در آن رخ می دهد معرفی می گردد .

انتهای پیام/ د

تولید آثار فرهنگی هنری در منطقه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.