درخشش سمنان در زمینه پژوهش‌های صنعتی، معدنی و تجاری

رئیس اداره آموزش، پژوهش و فناوری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: سمنان رتبه برتر در بخش آموزش، پژوهش و فناوری وزارت صنعت، معدن و تجارت را برای سومین سال پیاپی کسب کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، مهدی میرکو رئیس اداره آموزش، پژوهش و فناوری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: بر اساس شاخص های ارزیابی و بررسی در بخش های مختلف اداره آموزش، پژوهش و فناوری وزارت صنعت، معدن و تجارت، استان سمنان به عنوان دستگاه برتر در کشور معرفی شد.

وی افزود: صدور جواز و پروانه های فنی و مهندسی، صدور گواهی، پروانه تحقیق و توسعه، اجرای دوره های آموزشی برای مدیران واحدهای صنعتی و معدنی، صنوف و بازاریان در حوزه های مختلف از مهمترین شاخص های ارزیابی سازمان های این وزارت خانه است.

وی با اشاره به اهمیت ارتباط صنعت و دانشگاه گفت: طرح کارورزی دانش آموختگان دانشگاهی، پسادکتری صنعتی و اجرای طرح های پژوهشی واحدهای فنی و مهندسی زمینه های همکاری این سازمان با دانشگاه های استان است.

رئیس اداره آموزش، پژوهش و فناوری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان یادآور شد: ثبت جهانی 2محصول تجاری استان با عنوان های گچ سمنان و پسته دامغان، انعقاد تفاهم نامه با نظام مهندسی معادن به منظور اجرای دوره های معدنی، برگزاری دوره های آموزشی برای مخاطبان واحدهای صنعتی، معدنی و اصناف در بخش های مختلف و اجرای طرح های فارغ التحصیلان جوان دانشگاهی با عنوان فاجد از مهم ترین اقدامات این سازمان در بخش آموزش، پژوهش و فناوری است.

انتهای پیام / گ

جزئیات درخشش سمنان در زمینه پژوهش‌های صنعتی، معدنی و تجاری 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.