ترس رسانه ویتنامی از فهرست اصلی تیم ملی فوتبال ایران

رسانه ویتنامی از احتمال بازگشت قوچان نژاد و قدرتمندتر شدن تیم ملی فوتبال ایران پیش از آغاز دیدار‌های جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ خبر داد.

ترس رسانه ویتنامی از فهرست اصلی تیم ملی فوتبال ایرانبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سایت «سوها ویتنام»، کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران به تازگی فهرست اولیه بازیکنان حاضر در جام ملت های آسیا 2019 را منتشر کرده و قرار است تا این بازیکنان برای رقابت های آسیایی آماده شوند. تیم ملی ایران 13 ستاره دارد و این بازیکنان توانسته اند مقابل تیم های بزرگی از جمله اسپانیا رقابت کنند.

سایت "سوها" در ادامه نوشت: انتظار می رود تیم ملی فوتبال ایران در مسابقات جام ملت های آسیا 2019 قوی تر از گذشته باشند و با آن تیم به مصاف حریفان خود در دور گروهی بروند. ایران در حال حاضر در رده اول آسیا قرار دارد و کارلوس کی روش که یکی از معروف ترین سرمربیان جهان است، هدایت این تیم را برعهده دارد.

سایت "سوها" در پایان افزود: کی روش می تواند با افزودن 2 بازیکن به نام های علیرضا جهانبخش و رضا قوچان نژاد تیم ملی فوتبال ایران را قوی تر از همیشه کند. علیرضا جهانبخش بازیکن سابق آلکمار هلند و حال حاضر تیم فوتبال برایتون انگلیس به همراه رضا قوچان بازیکن حال حاضر آپوئل قبرس 2 بازیکنی هستند که می توانند این تیم را بیش از پیش تقویت کنند. این 2 بازیکن تنها باید در روزهای پیش رو تمرکز خود را به تیم فوتبال ایران قرار دهند چراکه در حال حاضر تمرکز آن ها بیشتر به روی بازی در باشگاه های اروپایی است.


بیشتر بخوانید:

افشای جزئیات شرط‌بندی و تبانی در ۲ بازی تیم ملی فوتبال ایران

شماره علی علیپور در تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد

اولین تمرین ملی پوشان فوتبال ایران بدون تامین امنیت در قطر برگزار شد+ تصاویر


انتهای پیام/

ترس رسانه ویتنامی از 2 ستاره فوتبال ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار