جذب ۱۲۵ پزشک متخصص در مناطق محروم فارس

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز از جذب ۱۲۵ پزشک متخصص برای حضور در مناطق محروم استان فارس خبر داد.

جذب ۱۲۵ پزشک متخصص در مناطق محروم فارسبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، عبدالخالق کشاورزی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: این پزشکان در ۱۳ رشته تخصصی جراحی مغز و اعصاب، جراحی عمومی، زنان و زایمان، داخلی، اطفال، چشم، قلب و عروق، گوش و حلق و بینی، طب اورژانس، مغز و اعصاب، عفونی، اعصاب و روان و آسیب شناسی کار خود را آغاز می‌کنند.

وی افزود: این گروه از پزشکان ۱۲ سال تعهد خدمت دارند و ارائه به موقع خدمات درمانی، تعیین تکلیف بیماران در کمترین زمان ممکن، تکریم ارباب رجوع و افزایش رضایتمندی، انجام فرآیند‌های درمانی و یا مداخله درمانی مرتبط با بیماران اورژانس از برنامه‌های این پزشکان در مناطق محروم است.

کشاورزی ادامه داد: از سال ۹۳ تاکنون، طرح سهمیه پزشکان مناطق محروم در استان فارس اجرا شده و امسال نخستین گروه پزشکی برای خدمات رسانی در مناطق محروم تقسیم بندی شدند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز یادآور شد: بیشترین آمار توزیع متخصصان در میان استان‌های کشور به دانشگاه علوم پزشکی شیراز اختصاص داده شده است که امیدواریم با آغاز به کار در شهرستان‌های استان، شاهد افزایش رضایتمندی مردم باشیم.
انتهای پیام/م

جذب پزشکان متخصص در مناطق محروم فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار