فرماندار ری در دیدار با معاون برنامه‌ریزی، توسعه شهری و امور شورای شهردار تهران مطرح کرد:

آمادگی فرمانداری ری برای کمک ۱۰۰ میلیارد تومانی به شهرداری تهران

فرماندار ری به معاون برنامه‌ریزی، توسعه شهری و امور شورای شهردار تهران گفت: این فرمانداری آمادگی دارد تا مبلغ ۱۰۰ میلیارد تومان برای هزینه در پروژه‌های شهری منطقه ۲۰ به شهرداری تهران کمک کند.

آمادگی فرمانداری ری برای کمک 100 میلیارد تومانی به شهرداری تهرانبه گزارش  گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از روابط عمومی معاونت برنامه‌ریزی، توسعه شهری و امور شورای شهردار تهران، هدایت‌الله جمالی‌پور در حاشیه بازدید سکینه اشرفی، معاون شهردار تهران از نمایشگاه دستاوردها و محصولات تولیدی زنان در فرهنگسرای ولاء شهر ری گفت: فرمانداری تاکنون حدود 20 میلیارد تومان برای توسعه مجموعه فرهنگی برج طغرل اختصاص داده است که در همین راستا، آمادگی کمک به شهرداری تهران برای سرمایه‌گذاری در سایر پروژه‌های این منطقه را دارد.

وی اضافه کرد: فرمانداری شهر ری می‌تواند حداقل 100 میلیارد تومان به شهرداری تهران کمک کند اما این مبلغ باید برای توسعه شهر ری و منطقه 20 تهران هزینه شود.

فرماندار ری تاکید کرد: البته اگر پروژه‌های مشترکی بین شهرداری و فرمانداری تعریف شود، این مبلغ تا حدود 150 میلیارد تومان نیز قابل افزایش است.

سکینه اشرفی، معاون برنامه‌ریزی، توسعه شهری و امور شورای شهردار تهران هم در حاشیه این بازدید با استقبال از پیشنهاد فرماندار ری گفت: شهرداری تهران می‌تواند با همکاری فرمانداری، پروژه‌های توسعه‌ای برای شهر ری تعریف کند و با استفاده از سرمایه‌گذاری مشترک و نیز جذب سرمایه‌گذاری بخش خصوصی برای پیشرفت بیشتر این محدوده اقدام کند.

وی، پروژه‌های گردشگری و کمک به اشتغال زنان را از جمله پروژه‌های مشترکی دانست که می‌توان در منطقه ری اجرا کرد، و گفت: ظرفیت خوبی در منطقه شهر ری وجود دارد که با هماهنگی بین بخشی می‌توان از این ظرفیت استفاده کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار