یک مقام مسئول گفت:دستاورد‌های امسال در همایش ملی برتر بخش کشاورزی در حوزه زراعی، باغی، شیلاتی، گیاه پزشکی، بیوتکنولوژی، فنی و مهندسی و علوم دامی خواهد بود.

رونمایی از دستاوردهای مختلف بخش کشاورزی در هفته پژوهش به گزارش خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، رسول زارع معاون پژوهش و فناوری سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی در حاشیه مراسم تجلیل از محققان برتر و نمونه‌های ملی بخش کشاورزی اظهار کرد: همزمان با هفته پژوهش، آثار پژوهشی و نمونه‌های فناوری از پژوهشگران سراسر کشور در این همایش ارسال شده است که امروز از ۱۳ پژوهشگر برتر و یک پیشکسوت با اعطای لوح برتر تقدیر و ۱۲ دستاورد و ۵ فناوری رونمایی می‌شود.

وی افزود: امروز در این همایش در کنار معرفی پژوهشگران و فناوران برتر از آزمایشگاه‌های برتر و نمونه ایستگاه تحقیقاتی تجلیل خواهد شد.

به گفته زراع، دستاورد‌های امسال در همایش ملی برتر بخش کشاورزی در حوزه زراعی، باغی، شیلاتی، گیاه پزشکی، بیوتکنولوژی، فنی و مهندسی و علوم دامی خواهد بود.

معاون پژوهش و فناوری سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی در پایان درباره آخرین وضعیت انعقاد قرار داد با بخش خصوصی خبر داد و گفت: در این همایش ۱۹ قرار داد فناوری مربوط به دستاورد‌ها امضا می‌شود که پس از امضای قرارداد واگذاری دانش فنی به بخش خصوصی محول می‌شود.
انتهای پیام/

انعقاد ۱۹ قرار داد واگذاری دانش فنی به بخش کشاورزی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار