امینی‌فرد در گفت وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

موافق استیضاح دژپسند نیستم/ ضرورت بازبینی فیلم کامل ضبط شده دوربین‌های حراست گمرک از مجادله نماینده سراوان

رئیس مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان گفت: وزیر اقتصاد باید بر اساس وعده خود فیلم کامل حراست از اتفاق روز گذشته را بررسی کند تا بتوانیم به صورت همه جانبه قضاوت کنیم.


موافق استیضاح دژپسند نیستم/ وزیر اقتصاد وعده بررسی فیلم کامل حادثه را داده است/ قصور نماینده سراوان ثابت شود هیئت نظارت پیگیری می‌کندمحمد نعیم امینی‌فرد رئیس مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در واکنش به درخواست چهل نفر از نمایندگان برای استیضاح وزیر اقتصاد در حمایت از درازهی نماینده مردم سراوان گفت: در این مرحله موافق استیضاح دژپسند نیستم و این موضوع جدی نیست زیرا به تازگی به وزیر اقتصاد رای اعتماد داده‌ایم.

وی تصریح کرد: با تدبیری که لاریجانی رئیس مجلس درباره اتفاقی که روز گذشته در گمرک برای نماینده سراوان افتاد، قرار است فیلم کامل حراست بررسی شود.

بیشتر بخوانید: توهین نماینده مجلس به یک کارمند +فیلم

اولین واکنش نماینده‌ مجلس به انتشار فیلم توهین‌اش به یک کارمند

حواشی روز گذشته نماینده سراوان در جلسه غیر علنی مجلس بررسی شد

ادای احترام اینستاگرامی نماینده سراوان به خودش +عکس

نماینده مردم ایرانشهر در مجلس تاکید کرد: وزیر اقتصاد باید توضیح دهد مدیرانی که وی منصوب می‌کنند چرا به پروتکل‌های نظام اداری آگاه نیستند، زیرا زمانی که یک مدیرکل برای یک مسئول یا حتی شهروند عادی تعیین وقت می‌کند و بعد آن را کنسل می‌کند باید این موضوع را به اطلاع آن مسئول یا نماینده و یا شهروند به طور مناسب برساند.

امینی فرد افزود: به نظر می‌رسد در این قسمت اهمالی صورت گرفته و موضوع بعدی این است که این فیلم تقطیع شده و به سرعت هدفدار در فضای مجازی منتشر شده است، لذا باید فیلم کامل ضبط شده دوربین‌های حراست مورد بازبینی قرار بگیرد تا بتوان یک قضاوت همه جانبه داشت.

رئیس مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه بنده از هیچ فردی حتی نماینده مجلس در این موضوع جانبداری بیهوده نمی‌کنم، گفت: نمایندگان مجلس بر اساس قانون اساسی برای پیگیری مسائل مردم دارای اختیاراتی هستند و متناسب با آن اقدام می‌کنند.

وی تصریح کرد: مردم نسبت به ارکان نظام قضاوت یک پارچه‌ای دارند و برای توده مردم میان مسئولان دولت و مجلس تفاوتی وجود ندارد، اما بیشتر بروز ناراحتی‌های مردم از مشکلات و مسائل در واکنش با نمایندگان مجلس بروز پیدا می‌کند زیرا وکلای ملت تنها رکن حاکمیت هستند بی‌واسطه با مردم روبه رو می‌شوند.

امینی‌فرد اظهار کرد: وزیر اقتصاد و دارایی امروز به دلیل این موضوع عذرخواهی کرده اما کفایت نمی‌کند و باید بر اساس وعده خود تمام جوانب مختلف را بررسی کند.

نماینده مردم ایرانشهر در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه اگر در بازبینی فیلم این اتفاق قصور نماینده مردم سراوان مشخص شود آیا پیگیری می‌کنید گفت: اگر ثابت شود که این نماینده در این موضوع مقصر بوده ساز و کارهای مختلف مانند هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان به آن رسیدگی خواهد کرد و هیچ شخصی مخالف این موضوع نیست و ما اصرار داریم هر چه سریع‌تر این مسئله حل شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
یک مرد ایرانی
۲۲:۳۷ ۲۷ آذر ۱۳۹۷
به دژ پسند چه ربطی داره ! بند خدا تا نیومده وارد یه بچه بازی شد ! یک وزیر اومده عذر خواهی هم کرده دیگه چی شده ؟ آقای نماینده بزار قیمت دلار بیاد پایین ! وزیر اقتصاد کارهای مهم تری به جای این بچه بازی ها داره !
بشینید سر کار و زندگیتون این مورد رو هم انقدر کش ندید .... چرا به حرف های رهبری گوش نمی دهید ؟ چرا برای خواسته مردم ارزش قائل نمی شوید؟
آخرین اخبار