وزیر ورزش گفت: ما از ابتدای فعالیت دولت یازدهم تاکنون حدود هزار و 300 پروژه در بخش ورزش و جوانان را به مرحله بهره‌برداری رسانده‌ایم.

هزار و 300 پروژه ورزشی در دولت تدبیر و امید به بهره‌برداری رسیده استبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان در حاشیه جلسه کمیسیون عمران و در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: امروز به دعوت کمیسیون عمران در جلسه حضور پیدا کردم و درباره چگونگی اجرای پروژه‌های عمرانی بخش ورزش و جوانان گزارشی را ارائه کردم، همچنین عملکرد 5 ساله این وزارتخانه با توجه به منابع و محدودیت‌های موجود مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: در مجموع اقدامات خوبی توسط وزارت ورزش صورت گرفته و پروژه‌های بزرگی که از 10 الی 12 سال قبل ناتمام باقی مانده بود، مانند استادیوم‌های 75 هزار نفره نقش جهان و پارس شیراز به بهره‌برداری رسید و اکنون 2 استادیوم 15 هزار نفره نیمه‌کاره در ارومیه و زنجان وجود دارد که امیدوارم بتوانیم در چند ماه آینده آن را به بهره‌برداری برسانیم.

سلطانی‌فر تصریح کرد: تعدادی استادیوم 5 هزار نفره و 10 سالن 6 هزار نفره نیمه‌تمام در 6 شهر بزرگ و مراکز استان‌ها وجود دارد که برخی حدود 14 الی 15 سال قدمت دارند.

وی ادامه داد: ما برنامه‌ریزی کرده‌ایم که باتوجه به منابع 10 سالن 6 هزار نفره را به بهره‌برداری رسانده و در اختیار بخش ورزش و جوانان قرار دهیم.

سلطانی‌فر گفت: همچنین 3 پیست دوچرخه‌سواری نیمه‌کاره وجود دارد که هفته گذشته یکی از آنها در کرمان به بهره‌برداری رسید و 2 پیست دیگر نیز تا پایان سال 98 افتتاح خواهد شد. 3 سالن سرپوشیده بزرگ دو میدانی نیمه‌کاره داریم که تا پایان دولت به بهره‌برداری خواهند رسید.

ادامه داد: امیدواریم بتوانیم با منابعی که در اختیار داریم تمام پروژه‌های نیمه‌تمام را به بهره‌برداری برسانیم البته مردم باید بدانند که ما از ابتدای سال 1392 و شروع فعالیت دولت یازدهم تاکنون حدود هزار و 300 پروژه در بخش ورزش را به بهره‌برداری رسانده‌ایم.

اظهار کرد: سرعت احداث پروژه‌های ورزشی بهتر از گذشته است، اما باید توجه داشت که منابع محدودی در اختیار داریم لذا امیدواریم که بتوانیم به واسطه منابع تزریق شده خدمات بیشتری را در این بخش ارائه دهیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار