خبرنگار: کباری/رانندگان به کاستی‌های موجود در حوزه حمل‌ونقل ما را ببخشند / اساسنامه صندوق توسعه حمل‌ونقل هفته گذشته به تصویب رسیدمعاون وزیر راه و شهرسازی گفت:رانندگان به دلیل مشکلات ایجاد شده در حوزه حمل‌ونقل، ما را ببخشند.

به گزارش  خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد اسلامی در مراسم گرامیداشت روز حمل‌ونقل و رانندگان با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین خلاء‌های بزرگ در حوزه حمل‌ونقل در سال‌های گذشته، نبود صندوق توسعه حمل‌ونقل بوده است، گفت: هفته گذشته اساسنامه صندوق توسعه حمل‌ونقل به تصویب رسید و تأمین منابع بخش حمل‌ونقل انجام شد.

وی افزود: این صندوق به عنوان یک پشتوانه عملی و واقعی برای توسعه زیرساخت‌ها به شمار می‌رود و ما تشکیل این صندوق را در ماه‌های گذشته در دستور کار خود قرار داده‌ایم و پیگیر جدی حل مشکل حوزه حمل‌ونقل و رانندگان هستیم.

در ادامه این برنامه عبدالهاشم حسن‌نیا معاون وزیر راه و شهرسازی در این مراسم با بیان اینکه 600 هزار راننده کامیون در جاده‌های کشور وجود دارد، گفت: تعداد این رانندگان با خانواده‌ها به 2.5 میلیون نفر می‌رسد که ما به دلیل مشکلات ایجاد شده در این حوزه از تمامی رانندگان عذرخواهی می‌کنیم.

وی ادامه داد: رانندگان به دلیل کاستی‌های موجود در این بخش ما را ببخشند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار