برخی اطلاعات از مراجع بدون صلاحیت منتشر می شود

معاون امور عمرانی استاندار کرمانشاه گفت: نشر برخی اخبار کذب که سبب ناامیدی و یاس مردم می شود جز دشمنی با انقلاب اسلامی چیز دیگری نیست.

برخی اطلاعات از مراجع بدون صلاحیت منتشر می شودبه گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، مهرداد سالاری معاون امور عمرانی استاندار کرمانشاه در شورای هماهنگی روابط عمومی ها  فضای مجازی را تهدید و فرصت دانست و اظهار داشت: در کنار کار روابط عمومی ها که روشن سازمان یافته است فضایی برای اطلاع رسانی و نشر اخبار در اختیار افرادی قرار می گیرد که گاهی نیت ها خیر و گاهی هم ممکن است لطمه وارد کند.

وی یادآور شد: برخی اطلاعات از مراجعی درج می شود که صاحب صلاحیت نیستند هر خدمتی که از طرف دولت می شود شخصی در راس آن قرار دارد که اطلاعاتش بیشتر از دیگران است و باید اطلاعات را از آن شخص بگیریم خدمات دولت و جمهوری اسلامی ایران باید اطلاع رسانی شود و به موقع آنها را منتشر کنیم.

سالاری گفت: در حادثه زلزله ای که سال قبل در استان کرمانشاه رخ داد خدمات بزرگی ارائه شد که توسط عده ای نادیده گرفته می شد و زمانی که مثلا بارندگی شد و گل و لای کانکس ها را فراگرفت برخی این قضیه را بزرگ نمایی کردند بدون اینکه به شرایط موجود توجه داتشه باشند.

وی به اظهار نظرهای غیرکارشناسانه برخی رسانه ها اشاره کرد و افزود: در بحث تامین مسکن مستاجران با وجود اینکه استاندار این ریسک را پذیرفتند که برای آنها اقداماتی انجام دهد اما عده ای پخش کردند که در شان مستاجران نیست دور از شهر سکنی بگیرند این درحالیست که هنوز به طور یقین چیزی مشخص نشده است.

معاون امور عمرانی استاندار کرمانشاه عنوان کرد: برخی از مسئولان نیز بیان کردند که دولت 11 هزار میلیارد تومان برای زلزله هزینه کرده است که اگر آن مبلغ را به خود مردم می دادند می توانستند خانه هایشان را بسازند و اصلا به مسائلی از قبیل سم پاشی، خدمات دارویی و بیمارستانی توجهی نداشتند که چقدر هزینه بردار است و برخی رسانه ها هم همین مطالب را بازتاب می دهند.

انتهای پیام/ز


 

برخی اطلاعات از مراجعی درج می شود که صاحب صلاحیت نیستند

برچسب ها: استانداری ، زلزله
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۵ ۲۸ آذر ۱۳۹۷
چرا طرح هادی روستایی را برای شهرک ویلایی شهید صالحی اجرا می کنید ....مردم شهرک را بازسای کردند .شما می خواهید آن را به روستا تبدیل کنید ...؟