پاوه بیشترین میزان بارش را ثبت کرد

معاون اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: سامانه بارشی که از صبح دیروز فعالیت خود را در نقاط مختلف استان آغاز کرده تا ظهر امروز (سه شنبه) بارشی به مقدار 36 میلی متر را برای استان به همراه داشته است.

پاوه بیشترین میزان بارش را ثبت کردبه گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،  علی محمد زورآوند  معاون اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه اظهار داشت: بیشترین بارش این سامانه از پاوه به مقدار حدود 100 میلی متر گزارش شد تا مجموع بارش های این شهرستان در سال زراعی جاری به 561 میلی متر برسد دالاهو  72 میلی متر و سرپل ذهاب  69 میلی مترگیلانغرب، گهواره، جوانرود و گواور بیش از 50 میلی متر  هرسین با 9 میلی متر، کرمانشاه با 11 و کنگاور با 12 میلی متر بارندگی داشتند.

وی افزود: با احتساب بارش های صورت گرفته، میانگین بارش باران از ابتدای سال زراعی جاری تاکنون (اول مهر تا 27 آذر) به 290 میلی متر رسید که نسبت به مدت مشابه سال قبل که 70 میلی متر بارندگی داشتیم 315 درصد و نسبت به دوره بلندمدت نیز 119 درصد رشد داشته است.

معاون هواشناسی کرمانشاه ادامه داد: انتظار می رود با خروج این سامانه بارشی از جو استان برای فردا (چهارشنبه) در برخی نقاط بخصوص نواحی سردسیر و حواشی رودخانه ها شاهد مه گرفتگی باشیم.


انتهای پیام/ز

میانگین بارش باران از ابتدای سال زراعی جاری  به 290 میلی متر رسید

برچسب ها: بارش باران ، اب و هوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار