درگذشت سومین کودک مصدوم سانحه آتش سوزی زاهدان/چهارمین دانش‌آموز زاهدانی تحت مراقبت‌های ویژه

سومین کودک مصدوم سانحه آتش سوزی دبستان اسوه حسنه در زاهدان بامداد امروز درگذشت.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، مومنی رئیس بیمارستان علی ابن ابی طالب(ع) زاهدان با تایید درگذشت سومین کودک مصدوم سانحه آتش سوزی در مدرسه اسوه حسنه گفت:بامداد امروز چهارشنبه و به رغم اقدامات درمانی پزشکان، یکتا میرشکار نیز بدلیل گستردگی سوختگی بالای ۹۰ درصد درگذشت.

درگذشت سومین کودک مصدوم سانحه آتش سوزی زاهدان

مومنی گفت در خصوص وضعیت چهارمین دانش آموز مصدوم گفت : دیروز وضعیت مریم نوکندی یکی ازدانش‌آموزان حادثه آتش سوزی دبستان در زاهدان وخیم اعلام شد تا جایی که نفسش برای دقایقی قطع شد و حتی فوت این دانش‌آموز اعلام شده بود اما با اقدامات و تلاش های به موقع تیم خدوم پزشکی، این کودک احیا شد.

در حال حاضر این دانش‌آموز  با درجه سوختگی بالا تحت مراقبت‌های ویژه این بیمارستان قرار دارد ولی هنوز شرایطش به پایداری نرسیده است و تلاش پزشکان برای نجات جان وی با قوت ادامه دارد.

درگذشت سومین کودک مصدوم سانحه آتش سوزی زاهدان

بنا بر این گزارش صبح روز گذشته سه شنبه یک واحد آموزشی پیش دبستانی و دبستان غیر انتفاعی به نام  دبستان غیر انتفاعی اسوه حسنه  در خیابان مصطفی خمینی ۲۳ زاهدان طعمه حریق شد که در آن 4 دانش آموز این مدرسه دخترانه به نام‌های مونا خسروپرست، صبا عربی، مریم نوکندی و یکتا میرشکار دچار سوختگی بالای ۹۰ درصد شدند که تاکنون سه نفر از مجروحان این حادثه به نام‌های مونا خسرو پرست، صبا عربی و یکتا میرشکار جان خود را از دست داده اند. 


بیشتر بخوانید: پیام تسلیت مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان


ملک محمد سنجرانی مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۲ زاهدان در پی این حادثه و به منظور ابراز همدردی با خانواده‌های داغدیده و مصدوم از سمت خود استعفا کرد.

به گفته رئیس اداره روابط عمومی آموزش و پرورش استان، دادستان عمومی و انقلاب زاهدان حکم بازداشت مدیر و مربی مدرسه را صادر کرده است.

درگذشت سومین کودک مصدوم سانحه آتش سوزی زاهدان

دکتر قدیمی معاون حوزه اجرایی معاونت درمان وزارت بهداشت و درمان به نمایندگی از سوی وزیر سه شنبه شب با سفر به زاهدان بر بالین دانش آموزان حادثه دیده آتش سوزی مدرسه دخترانه این شهر حضور یافت.

همچنین مجتبی زینی وند معاون وزیر آموزش و پرورش به عنوان نماینده وزیر به منظور رسیدگی به حادثه آتش سوزی مدرسه دخترانه غیر انتفاعی سه شنبه شب وارد زاهدان شد.

احمد علی موهبتی استاندار سیستان و بلوچستان نیز شب گذشته/ سه شنبه شب/ با حضور در بیمارستان امام علی (ع) از دانش آموزان حادثه دیده آتش سوزی مدرسه دخترانه زاهدان عیادت کرد.

پیکر مونا خسرو پرست و صبا عربی ۲ دانش آموز فوت شده حادثه آتش سوزی مدرسه غیردولتی اسوه حسنه امروز چهارشنبه از محل مسجد جامع زاهدان تشییع می‌شود.


بیشتر بخوانید: آتش‌سوزی یک واحد آموزشی درزاهدان/ فوت ۳ دانش‌آموز حادثه‌دیده /مدیر و مربی آموزشی بازداشت شدند+اسامی مصدومان 


انتهای پیام/پ

آتش سوزی در دبستان غیر انتفاعی اسوه حسنه زاهدان

برچسب ها: حوادث ، آتش نشانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۸ ۲۸ آذر ۱۳۹۷
خدا به خانواده هاشون صبر بده
Iran (Islamic Republic of)
rezaa
۱۰:۳۷ ۲۸ آذر ۱۳۹۷
یه کپسول آتش نشانی اونجا نبوده؟؟؟؟؟؟ چرا ایمنی در این مکانها کمتر توجه میشه؟؟؟؟؟؟ محرومیت در کشور ثروتمند فقط بی کفایتی مسئولین رو می رسونه . ایـــــــــران تســــــلـــــیــــــت