جوانان تفرشی ازدواجشان مشروط به دریافت گواهینامه آموزشی شد

ثبت ازدواج بعد از دریافت گواهینامه آموزشی در جلسه برنامه ریزی آموزش پیش از ازدواج تفرش مصوب شد.

جوانان تفرشی ازدواجشان مشروط به دریافت گواهینامه آموزشی شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛در جلسه برنامه ریزی آموزش پیش از ازدواج مصوب شد بعد از دریافت گواهینامه آموزشی ازدواج ثبت شود.

در این جلسه همچنین استفاده از ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد (سمن ها)، استفاده از ظرفیت خوابگاه‌های شبانه روزی دانش آموزان و دانش جویان، پیگیری دریافت گواهینامه مرتبط با مربیان آموزشی تصویب شد.

اطلاع رسانی درسطح روستا‌های بخش مرکزی با مشارکت دهیاران و شورا‌ها، برگزاری کارگاه‌های آموزشی جهت جامعه هدف به تفکیک دانش آموزان و دانشجویان از دیگر مصوبات این نشست بود.

حمیدرضا فراهانی فرماندار تفرش در این جلسه برنامه ریزی برای آموزش پیش از ازدواج در سطح خانواده‌ها تاکید کرد و گفت: آسیب شناسی در زمینه مباحث اجتماعی باید صورت گیرد وکلاس‌های آموزشی جهت جامعه هدف در زمان مناسب باحضوراساتید مربوطه پیگیری شود.

فراهانی برگزاری کارگاه‌های آموزشی درسطح آموزش وپرورش دانشگاه‌ها جهت اولیای دانش آموزان و دانشجویان را بسیارمثبت و اثربخش خواند و افزود: آموزش‌ها باید به گونه‌ای باشد که حداکثر اثربخشی را در زمینه کاهش آسیب‌های اجتماعی بدنبال داشته باشد وبه پایداری خانواده و تداوم ازدواج کمک کند.

انتهای پیام/ ج

مصوبات جلسه برنامه ریزی آموزش پیش از ازدواج شهرستان تفرش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.