رئیس پلیس راهور شهرستان قم عنوان کرد؛

تصادفات منجر به فوت درقم کاهش چهار درصدی داشته است/کمربندی امام علی (ع) باید در اسرع وقت ساماندهی شود

رئیس پلیس راهور شهرستان قم گفت: تصادفات منجر به جرح نیز در قم چهار درصد کاهش داشته است،در حالی که تصادفات جاده‌ای استان به ویژه سوانح جاده‌های روستایی نسبت به مدت مشابه سال گذشته۱۸درصد افزایش یافته است.

به گزارشگروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از قم،سرهنگ عرب رئیس پلیس راهور شهرستان قم با مثبت ارزیابی کردن همکاری شهرداری و پلیس در رفع نقاط حادثه خیز،گفت: این همکاری باعث کاهش پنج درصدی تصادفات منجر به فوت شهرستان قم در هشت ماهه امسال شده است.

وی ادامه داد: برای بهبود وضع ترافیکی و کاهش سوانح رانندگی باید مسئله هوشمندسازی و افزایش دوربین‌های نظارتی استان در دستور کار قرار گیرد.

جانشین پلیس راه استان عنوان کرد:در همین مدت تصادفات منجر به جرح نیز در قم چهار درصد کاهش داشته است، این در حالی است که تصادفات جاده‌ای استان به ویژه سوانح جاده‌های روستایی نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۸ درصد افزایش یافته است.

وی بلوار آیت الله بروجردی را یکی از محور‌های حادثه خیز استان دانست و افزود: در روز‌های اخیر ۴ نفر بر اثر سوانح رانندگی در این محور فوت کرده‌اند.

سیدمحمدرضا هاشمی سرپرست استانداری نیز با اشاره به مشکلات کمربندی امام علی وضعیت این محور را زیبنده قم ندانست و خواستار ساماندهی آن شد.

وی تاکید کرد: قم محور مواصلاتی ۱۷ استان است و ساماندهی این کمربندی به دلیل حادثه خیزی زیاد، باید در اسرع وقت صورت گیرد.

صابری مقدم مشاور عمرانی استانداری بیان کرد: از سال ۹۵، ۶۶ نقطه حادثه خیز در استان شناسایی شده که تاکنون بالغ بر ۳۵ نقطه آشکارسازی شده است.

سرهنگ مختار پناهی رئیس پلیس راه استان نیز با اشاره به آمار زیاد تصادفات در محور امام علی،تصریح کرد: تردد بیش از ظرفیت استاندارد و حرکت همزمان خودرو‌های مسافری و باری از عوامل افزایش آمار سوانح این محور است.

انتهای پیام/ح

کاهش پنج درصدی تصادفات منجر به فوت در قم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.