مراسم «یلدای سپید» با هدف ایجاد نشاط و شادی در میان شهروندان و ترویج سنت صله رحم در ایستگاه متروی امام خمینی(ره) برگزار شد.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، مراسم «یلدای سپید» پیش از ظهر امروز (چهارشنبه ۲۸ آذر ماه) به همت معاونت فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه و با حضور فرنوش نوبخت مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران در ایستگاه متروی امام خمینی (ره) برگزار شد.

مراسم «یلدای سپید» در ایستگاه مترو امام خمینی(ره) برگزار شد

این مراسم با هدف ایجاد نشاط و شادی در میان شهروندان و تقویت روحیه احترام به بزرگتر‌ها در فضای مترو و خانواده و ترویج سنت صله رحم برگزار شد.

همچنین در این مراسم احسان بیسادی معاونت فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری مترو تهران حومه، مهران غفوریان بازیگر سینما و تلوزیون، جمعی از شهروندان حضور دارند.

مراسم «یلدای سپید» در ایستگاه مترو امام خمینی(ره) برگزار شد

در این مراسم فرنوش نوبخت مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران با اشاره به اینکه شرکت بهره برداری متروی تهران همگام با مردم در تمامی اعیاد ملی و مذهبی حضور دارد، گفت: امروز به مناسبت بلندترین شب سال از چند نفر از سالمندان آسایشگاه کهریزک دعوت به عمل آمد تا یک روز به یاد ماندنی را برای این عزیزان رقم بزنیم.

وی هدف از برگزاری این مراسم را فرهنگ سازی برای تکریم هرچه بیشتر بزرگتر‌ها دانست و افزود: در این مراسم تعداد ۲۰ نفر از سالمندان مرکز خیریه کهریزک با یک قطار اختصاصی به نام قطار مهربانی از ایستگاه مترو کهریزک به مقصد ایستگاه مترو امام خمینی (ره) سفر کردند و مورد استقبال و پذیرایی جمعی از پرسنل مترو و خانواده ایشان قرار گرفتند.

انتهای پیام/

برچسب ها: مترو ، شهرداری تهران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار