سخنان قابل‌تأمل پدر شهید لبنانی خطاب به رهبر انقلاب +فیلم

مدتی پیش پدر یک شهید لبنانی با رهبر معظم انقلاب دیدار کرده و سخنان تامل بر‌انگیزی را خطاب به ایشان ابراز داشت.

کلیپ دیدنی دیدار پدر شهید لبنانی با امام خامنه‌ای به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، تیر‌ماه امسال به مناسبت سالگرد جنگ سی‌و‌سه روزه میان حزب‌الله لبنان و رژیم صهیونیستی و پیروزی با شکوه مردم لبنان، جمعی از جانبازان و خانواده‌های شهدای حزب‌الله در دیدار با رهبر انقلاب اسلامی پس از اقامه نماز به امامت ایشان، به گفت‌و‌گویی صمیمانه پرداختند.

ویدیوی منتشر شده از این دیدار توسط "دفتر نشر و حفظ آثار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای" لحظاتی را به نمایش می‌گذارد که پدر یکی از شهدای لبنان خطاب به رهبر مسلمین جهان حمایت بی چون‌و‌چرای خود را از ایشان و حزب‌الله اعلام می‌کند.

پدر شهید لبنانی در این گفت‌و‌گوی صمیمانه می‌گوید: " آقا جان! ما از لبنان آمده‌ایم و عشق سید حسن نصرالله را با خود داریم و عشق پدران شهدا و من هم انشاالله اگر خدا قبول کند خود یکی از پدران شهدا هستم و عشق جانبازان را با خود داریم و عشق رزمندگان و پاسداران بر سر مرزها را با خود داریم. "

وی در ادامه می‌گوید: " آقاجان. اگر ما را بکشند و سپس به آتش بکشند و ذره ذره‌مان کنند و آن را در هوا پراکنده کنند و این کار را هزاران مرتبه با ما بکنند از شما جدا نخواهیم شد آقاجان! "

در ادامه ویدئوی این سخنان را مشاهده می‌کنید:


بیشتر بخوانید: دیدگاه رهبری برای مقابله با جنگ رسانه‌ای چیست؟


انتهای پیام/

صحبت‌های پدر شهید لبنانی از حزب‌الله و رهبری

برچسب ها: فضای مجازی ، شهید ، رهبر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.