توزیع بیش از 3 هزار حلقه لاستیک دولتی در اردبیل/اولویت با تاکسی‌داران و خودروهای دیزلی است

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری اردبیل از توزیع 3 هزار و 66 حلقه لاستیک در انواع مختلف برای انواع خودروها در اردبیل خبر داد.

رحیم سعیدی، رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری اردبیل در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل اظهار داشت: تعداد 3 هزار و 66 حلقه لاستیک در انواع مختلف برای انواع خودروها در سطح شهر اردبیل توزیع شده است.

وی با اشاره به اینکه  لاستیکهای توزیع شده برای خودروهای سمند، پژو ، پراید، و روا، خودروهای دیزلی باری، اتوبوس و مینی بوس می‌باشد افزود: با هماهنگی اتحادیه تاکسیرانیهای شهری کشور و سازمان صنعت و معدن و تجارت استان اردبیل تا بحال تعداد بیش از 3 هزار حلقه لاستیک در سه مرحله بین تاکسیداران و دارندگان خودروهای دیزلی توزیع گردیده است.

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری با بیان اینکه  این تعداد لاستیک در 3 مرحله به شرح ذیل توزیع شده است ادامه داد: تعداد 2 هزار و 400 حلقه برای تاکسیها، 470 حلقه برای خودروهای دیزلی باری و کمپرسی، تعداد 98 حلقه برای اتوبوس های درونشهری بخش خصوصی و ملکی سازمان و نیز تعداد 98 حلقه نیز برای مینی بوس های تحت نظارت سازمان توزیع شده است.

سعیدی در پایان خاطر نشان کرد  توزیع لاستیک تا اشباع شدن نیاز تاکسی ها و خودروهای دیزلی  توزیع لاستیک همچنان ادامه خواهد داشت و این در حالیست که هم اکنون نیز توزیع لاستیک در بین  رانندگان همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/س

توزیع لاستیک دولتی در اردبیل ادامه دارد

برچسب ها: شهرداری ، اردبیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.